{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Andreas B
Andreas B
Tilmeldt:
25. aug 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23

BMX Freestyle {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen

Jeg har gået og tænkt på at begynde på at køre noget freestyle BMX, men har ikke særlig meget forstand på cykler.

Jeg er helt nybegynder, og det er hovedsageligt flatland og i skateparker jeg vil køre.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56966855

Vil det være en okay begynder cykel? jeg har en ven der har kørt for, som siger at GT cykler ikke er så gode.. de er ikke stærke nok eller sådan noget.

Men jeg er som sagt nybegynder, og det er kun for at finde ud af om det er noget for mig, inden jeg smider en masse penge i det!

Han sagde at jeg istedet skulle kigge på noget i stil med den her: (link fjernet)

Har min makker ret, eller kan jeg roligt købe den GT cykel, eller noget i stil med den ind til jeg har fundet ud af om det er noget for mig?

På forhånd tak

PS. er det normalt at freestyle cykler kun har pegs i den ene side, ligesom den på wheelie-shoppen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMX Freestyle
  • #1   27. okt 2008 Hvis jeg var dig ville jeg hellere lige smide de 1050 kr mere og købe den fra WeThePeople. Den fra DBA er ikke meget værd.

    Ja, det er rimelig normalt at freestyle cykler kun har pegs i den ene side, men hvis du vil kan, du bare smide nogle på på den anden side.


  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #2   27. okt 2008 Okay. Tak for det.

    Min ven snakkede også om at han ville have en anden forgaffel og noget på. Det er ikke nødvendigt for mig, som helt nybegynder vel?


  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23