{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Singel speed eller gear ?
  • #1   17. nov 2008 Ja når der kun er et gear. siger sig selv..

    Single speed vil jeg sige kun er til ramper / street..
    Jeg vil aldrig gå over til single speed, fordi at man skal enten have noget lige i nærheden hvor man kan bruge den, ellers skal man enten køre langt med et gear, det vil jeg tro blir ret hårdt, ellers tage toget..

    Så altså medmindre du <b>kun</b> skal køre ramper / street, ville jeg vælge noget med flere gear ..


  • #3   17. nov 2008 SS FTW smiley det er nemmere, enklere, sejere, federe, ser bedre ud, ingen bøvl, og kæden falder ikke af. det laver ingen ridser i stellet pga den skulle hoppe, og det larver ikke nær så meget som den dærlige lyd der kommer når kæden på en cyke med kassette hopper op og ned i stellet...

  • #4   17. nov 2008 vil også sige at single speed kan hav sine ulemper. Men vil stadig sige at det er det bedste og meste enkle. - Man behøves heller ikke kun at køre med single speed på sin street eller dj cykel,jeg har sågar også single speed på min nyste fully så..

    - men det kommer også meget an på hvem man er og hvad man er til. Jeg har kun valgt at køre med single speed på alle mine cykler fordi at jeg har tendens til at ødelægge gear, og fordi at jeg ikke har brug for flere gearinger da jeg ikke køre lange ture eller lignende smiley



Kommentér på:
Singel speed eller gear ?

Annonce