{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.655 visninger | Oprettet:

Jan J
Jan J
Tilmeldt:
17. nov 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Ny MBT, Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for ikke så længe siden fået stjålet min cykel, og det er nu på tide at købe mig en ny.
Jeg har besluttet mig for en Mountainbike.

Har nogle enkelte krav:

Rullebremser
Indvendige Gear
MAX pris på omkring 4-4300kr

Har kigget på følgende:

Kildemoes Logic:
(link fjernet)
Dette er en 08 model og kan derfor få den til en nogenlunde go pris (3700+ en smule udstyr)

Jeg er blevet tilbudt en Giant Escape M8 incl. alt udstyr til 4000kr - Dette er så en 09 model med Alu forgaffel og 8 Gear.

http://www.giant-bicycles.com/da-DK/print/33841/bike_model/

Har kigget en smule på en Timbuk - men det er ikke noget jeg vil have fingrene i.

Har også haft kig på en MBK Cheyenne Model 09 som jeg synes er VIRKELIG fed, men det er prisen ABSOLUT og så, og så meget vil jeg ikke give for den.

Jeg kan nærmest heller ikke opdrive nogle af de gamle modeller af MBK Cheyenne, i den rigtige farve.

Hvad siger folk?

/mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MBT, Hvilken?
  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #1   21. nov 2008 Det skal lige nævnes at jeg ikke rigtigt skal i skoven med den men bare bruge den som en "hverdags-cykel" til og fra arbejde.

    Skulle måske også nævne at jeg er 187cm høj og en kraftigt bygget fyr.

    /mvh


  • #2   21. nov 2008 Escape er en rigtig god cykel. Vi får rigtig gode tilbagemeldinger på den på mit arbejde.

  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #3   21. nov 2008 Andreas L:

    Det er også mit indtryk, men må indrømme at jeg bedre kan lige lakeringen på Kildemoes'n, men synes det er fedt at Giant'n har Alu forgaffel osv. osv. Har vildt svært ved at bestemme mig.

    Men spørgsmålet er også om det er bedre at give det samme for en 08 Kildemoes som for en 09 Giant?
    Jeg ved ikke om Kildemoes'n er bedre?
    Fik at vide at MBK'n og Kildemoes'n stort set er identiske.

    /mvh


  • #4   21. nov 2008 Eneste ulempe ved Gianten er dækene, de punktere nemt, men det er jo også en sliddel mange vil skifte ud

  • #5   21. nov 2008 Giant'en er meget bedre kvalitet og delene er også af nyere standarder..

  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #6   22. nov 2008 Hmm...jahmen..så tror jeg sq bare jeg vil have fat i den Giant Escape M8

    Dog tror jeg at jeg vil have et andet styr (lige med "ko-horn") på den, samt en anden gearskifter. Jeg bryder mig ikke om den der "rulle-skifter"

    Men det er vel ikke noget problem at få sat på?

    /mvh


  • Marcus R
    Marcus R Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #7   22. nov 2008 "Kohornene" er nogle man kan købe ved siden af. (:

  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #8   22. nov 2008 Marcus R:

    Jah jah smiley Den har jeg fat i, hehe.

    /mvh


Kommentér på:
Ny MBT, Hvilken?

Annonce