{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Din højeste hastighed {{forumTopicSubject}}

Håber ikke det bliver betragtet som et forsøg på at måle tissemænd, for det bunder egentlig mere i nysgerrighed, så jeg kan lave en sammenligning.

Men hvad er den højeste hastighed, du har fået cyklen op på?

Hvor cyklede du?

Hvad cyklede du på?

Og hvad målte du med?

Min egen "liste"

54.6
Bakke/cykelsti
Carraro vento(racer)
Cykelcomputer




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din højeste hastighed
  • #1   25. jul 2016 58 km/t Rold skov tårn nedkørsel (grus)

  • #2   25. jul 2016 62 km/t
    Pronghorn 29" mtb
    Nedkørsel (Asfalt)
    Målt med Garmin forerunner 235 (GPS)


  • #3   25. jul 2016 49 kmt
    kort strækning lidt nedad asfalt . og det var medvind
    forerunner 350 garmin
    mtb
    cube kiwi limited 27.5

    tror faktisk engang jeg har kørt noget stærkere på en racer. men så mange år siden jeg ikke kan huske


  • #4   25. jul 2016 76 km/t
    Ned af Suså-bakken syd for Sorø i retning mod Næstved.
    Min gamle Peugeot racer.
    Målt på cykelcomputeren.

    Var måske et lidt sindsygt stunt, for i bunden af bakken, når farten er højst, kører man fra cykelsti og ud på vejen og der ligger altid grus og småsten. smiley


  • #5   25. jul 2016 62 km/t
    Ned at rødmebakken på sydfyn
    På en scott sub speed sidste år. Højgear og en kadance langt over 100
    målt på en bontrager cykelcomputer

    Siden er jeg begyndt at cykle racer, men må indrømme jeg nu holder igen ved omkring 50km/t da jeg har et stift håndled og andre skavanker efter en ulykke. Jeg ønsker ikke at brække gamle skader op og kører lidt mere defensivt


  • #7   25. jul 2016 53,6 på en Scott 27,5" ned af asfalt bakke målt med gps

  • #8   25. jul 2016 Har overhalet min kammerat hvor han cyklede 53 km/t, på min mors kildemoes citybike med 7 indvendige gear, ud af lige vej med vind i ryggen.
    Den kunne fanme rende stærkt den cykel :')

    Den gamle racer maxede ud ved 55 km/t ned af bakke til Fjordløbet i Randers, jeg kunne ihvertfald ikke hjulle hurtigere rundt med benene :'-)


  • #9   26. jul 2016 65 kmt ned af bakken inden man kan dreje af mod Høvelte på kongevejen retning mod Hillerød.

    På min gamle cannondale caad5 r3000si, målt med cykelcomputer.

    Ret spokey fordi bagenden af cyklen lettede da jeg kørte op på cykelstien igen. Med fuld fart.

    Har måske kørt hurtigere på mtb i en bikepark, men har aldrig haft gps eller lign på den.


  • Benny L
    Benny L Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   26. jul 2016 84 km/t på min gamle 26 tommer mtb Scott scale 40, målt med garmin på nedkørsel fra Monte Baldo ved Gardasøen for 5-6 år siden...
    Herhjemme har jeg prøvet at få fartmåleren ved indkørslen til Bøjden op på 55 på den samme cykel smiley


  • #12   26. jul 2016 75km/T.
    Ned af Asnæs indeluk. Odsherred
    Målt med sigma rox 10
    På min racer. Uden og træde. Det bare ned og lig og kør


  • #13   26. jul 2016 56km/t målt på gps, Niner Ros9, asfalt transfer i Polen.
    52km/t målt på gps, Niner Ros9, rockgarden nedkørsel i Polen.


  • #14   26. jul 2016 Troede jeg skulle sætte baren højere i dag, men i dag fik jeg indblik i hvorfor bilister nogle gange hader cyklister smiley

    Fra fortovet og ud til midten af kørebanen, var tre børn der mente de ejede vejen og flytte sig gjorde de først da jeg var begyndt at bremse, efter forgæves at have forsøgt mig med ringeklokken smiley smiley


  • #15   26. jul 2016 Ny 65 km/t hahnenklee målt med garmin edge 510, cykel yt capra puh

  • #17   26. jul 2016 +70 kmt ned af Storebæltsbroen ned mod anlægget til Sjælland. En forholdsvis lang bakke konstant ned af i 20 gear.
    århus - København for fem år siden på en top tunet Håndbygget Radon racercykel.
    På polar cykelcomputer med hjuldiameter målt og indtastet.
    tænkte flere gange at hvis mine carbon hjul kolapser nu er jeg færdig smiley


  • #18   29. jul 2016 https://www.strava.com/activities/396739552

    Mener det denne her jeg har toppet på. 72km/t liggende på overrøret som en anden Sagan Wannabe. På den lange af de 2 nedkørsler.

    Grandprix Båstad sidste år.
    Min Cervelo S3
    Garmin 510.


  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 4
    #19   29. jul 2016 Min højeste fart er lidt over 80 smiley Det var nede ved de franske alper da jeg cyklede fra danmark til frankrig og op af alpe dheuz, min kammerat have måler på sin cykel og nåde de 76 da jeg snilt overhælede ham uden problemer smiley Vi havde så et sjovt skænderig hele turen hjem hvem da havde kørt hurtigst, men da jeg ikke kunne bevise det da min tæller var gået i stykker måtte jeg dav give den til ham (selvom vi begge ved det var mig smiley )

  • #20   30. jul 2016 Min gamle polar cykelcomputer havde 102kmt som all time max, meeeen hvis vi skal tage efter gps hedder den :

    95.8kmt

    ned af passo Fedaia i Dolomitterne(asfalt)

    Ridley noah FAST(desværre uden høje hjul, men med racing zero)

    Målt med garmin edge 800


    profilbillede
  • #23   1. aug 2016 56,1 i dag, målt med Garmin Fenix 3..:-D

Kommentér på:
Din højeste hastighed

Annonce