{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Hvilken Cube MTB? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal investere i en MTB, da jeg gerne vil i gang med at cykle.
Der bliver hovedsageligt tale om landevej/grusvej, men vil også gerne have muligheden for at smutte på en skovtur (På skovstier. Der bliver ikke tale om downhill, eller noget i den dur).

Jeg har kigget på disse to cykler:
https://www.smartcykler.dk/cube-analog-29-2016

https://www.smartcykler.dk/cube-attention-29-2016

Umiddelbart hælder jeg til Analog'en. Udover de bedre gear dele, er der så andet der taler for at give de ~1100 kr ekstra for Attention'en? Eller er de bedre gear dele i sig selv de ekstra 1100 værd?

Er også lydhør overfor andre forslag, hvis disse er helt hen i skoven. Dog skal det være i samme prisklasse, og jeg er ikke interesseret i at købe brugt.

Jeg takker på forhånd. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Cube MTB?
  • #1   16. aug 2016 Cube attention du får meget mere for pengene både gruppe og forgagfel så helt sikkert mit valg. og når du skal bruge den til vej og grus mest så 29 " hjul

  • #2   16. aug 2016 Jo mere jeg har kigget, jo mere er jeg nok også begyndt at hælde dén vej smiley Og ja, det skal være 29".
    Tak for input!


  • #3   16. aug 2016 Det var så lidt. men tag ud og prøv lidt forskellige og husk at få gode snak med forhandleren måske han smider en opgreat på dæk med i prisen. god jagt

  • #4   16. aug 2016 Smartcykler er som navnet antaget. Alt for smart i det, på den negative måde. Tag ud og prøv hos en forhandler. Så får du også service og ekspertise hos de fleste. Samt fucker den, kan du gå ned til ham.

    Dem der har smart cykler ved ikke en skid om cykler, kun at lave penge. Chefen er udlært i business og ved intet om cykler og dele. Han har bare taget det som de fleste cykelforhandler sælger og vil så lave det billigere. Så folk handler hos ham.

    På trustpilot er det hans venner som har anmeldt hans firma. Som skal forstille kunder.


  • #5   16. aug 2016 Det bliver en Attention. Men er kommet i tvivl om hvorvidt jeg skal have en 19" eller 21".
    Jeg har ca 190cm høj og har en skridt længde på 90-92 cm. Tænker umiddelbart at jeg skal have 21" - er det helt forkert?


  • #6   16. aug 2016 21"

  • #7   16. aug 2016 Vi har helt samme mål smiley

  • #8   16. aug 2016 Jeg takker igen smiley

Kommentér på:
Hvilken Cube MTB?

Annonce