{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

Nicolaj J
Nicolaj J
Tilmeldt:
21. sep 2016
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Vudering af SCO cykel {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, jeg tænkte lige at jeg ville høre jeres mening om den her SCO city bike jeg overvejer at købe smiley

http://www.dba.dk/herrecykel-sco-city-bike-57/id-1027461855/

Jeg ved at Bilka sælger SCO cykler så derfor ved jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til mærket... Er den noget værd? Eller burde jeg kigge efter noget andet?

Mvh Nicolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vudering af SCO cykel
  • VonZ
    VonZ Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Svar: 39
    #1   21. sep 2016 Uden at have forstand på SCO mærket, tænker jeg at 2500,- for en næsten ny cykel, lyder ok!
    -ta' ud og prøv cyklen, så må du hurtigt kunne fornemme kvaliteten på den, afhængigt af dit cykel behov ville jeg ikke være bange for at købe den, til den pris..


  • Nicolaj J
    Nicolaj J Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   22. sep 2016 Jah det må jeg vel gøre smiley tak for svaret

  • Nicolaj J
    Nicolaj J Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #3   23. sep 2016 Flere der har nogen meninger?

  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    sep 2014

    Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 89
    #4   23. sep 2016 SCO er vel i dag Bilkas eget mærke ligesom X-zite er Thansens mærke. Tjek hvad Bilka tager for en ny inden du køber en brugt.

  • Nicolaj J
    Nicolaj J Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #5   23. sep 2016 Jacob E, det lader til at der både findes (eller måske indtil for nyligt) har været SCO performance og SCO hvor SCO så var til Bilka og SCO performance nok mere var "rigtige" SCO cykler, og det her er en performance. Men jeg er ikke sikker på hvor stor forskel der er.

    Fandt lige den her: http://www.cykelgalleri.dk/galleri/8792-sco_performance_solgt_4000 Ligner ret godt


Kommentér på:
Vudering af SCO cykel

Annonce