{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Tour De Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Hej

nu vil der endnu en gang være mulighed for fælles cykling i Nordsjælland for alle interesserede lørdag d 1 August 2009 kl 10.00

Ruten vil være ca 100km og være fra Fredensborg-Esrum-Helsinge-Tisvilde-Gilleleje-Hornbæk-Helsingør-Nivå-Fredensborg

Efter turen sponsorerer jeg gerne en ramme sodavand som kan nydes på græsplænen i beboelsens fællesareal hvor der lige kan snakkes cykler osv.

*OBS*
-Tid og sted ændres ikke
-Folk kan hoppe af og på ruten som de ønsker
-Tempo tilpasses gruppen så ALLE kan være med
-Kommentarer som: "Ej jeg ville gerne have været med men min gravhund skal have klippet bollerne den dag" frabedes
-Tilmeldning skal ske her i forumet og med pb til mig sammen med mobilnr
-Der sendes sms omkring aflysning hvis himmel og hav står i et
-Det forventes at folk lever op til deres tilmeldning og ikke melder fra 5 min før
-Der vil være indlagt is-pause i Gilleleje elleeller Hornbæk (bikini-babes)
-Der er mulighed for parkering af biler hos mig

Ruten kan ses her

http://www.mapmyride.com/route/dk/fredensborg/131124792039255022


Ruten til download til Edge 705 vil blive lagt ud senere når ellers jeg finder et sted smiley

Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tour De Nordsjælland
  • #1   27. jul 2009 Du kan eventuelt sende ruten til min mail bjarnew@hlhansen.dk - så skal jeg nok smide den på mit webhotel til download smiley

  • #2   27. jul 2009 100 km er alt for langt for mig, men jeg havde helt sikkert vovet det hvis min cykel var landet (kun 3 uger siden jeg bestilte den hos Canyon)
    Der er jo ingen som siger at jeg er nødt til at køre med hele vejen ;o)
    Håber du vil arrangere flere ture i fremtiden!


  • #3   27. jul 2009 Turen køres også den efterfølgende weekend smiley

  • #4   27. jul 2009 jaa.. håber jeg er hjemme igen til den efterfølgende weekend smiley

  • #5   28. jul 2009 Jeg har lige rykket Canyon for min ged, regner dog ikke med at det får nogen betydning. Har trods alt snart ventet 14 dage mere end de lovede...
    Hvordan ser det ellers ud med tilmeldingen?
    Og er der rent faktisk nogen som mig der deltager? Altså motionsryttere som skal "ride" for første gang i 25 år? Det ville pine mig at trække jeres hastighed ned på 25 km/t ;o)


  • #6   28. jul 2009 Hej Kenneth,

    so far så er der ikke rigtig nogen som tør deltage smiley Men jeg skal da trille alligevel smiley

    Jeg har dog en kammerat som jeg er ved at lokke med, som ikke lige er så strømlinet som lige hiver tempoet ned smiley

    Men husk nu....25kmt alene er ikke som 25kmt sammen med andre. Og jeg har INGEN krav om at der skal trækkes....for jeg er vant til at køre alene smiley Jeg snupper jer bare i spurterne smiley


  • #7   29. jul 2009 Hey Jakob,
    SUPER initiativ. Jeg er desværre til et fodboldarrangement på lørdag. Håber da på at være til at regne med næste lørdag! : )
    God vind


  • #8   4. aug 2009 Har lige udvekslet et par mails med tyskeren som skruer min cykel sammen, de er startet helt forfra og med en mindre stelstørrelse, pga mine úsædvanlige kropsmål. Selvfølgelig en størrelse som de ikke har på lager. Frempinden skal også op i en 100mm, hvilket de tilsyneladende heller ikke er i besiddelse af, suk.
    Gode ting er værd at vente på, men jeg må nok hellere lade være med at melde mig til Ritter Classic, det bliver for stor en mundfuld når jeg ikke kan nå at træne lidt først ;o)
    Leger stadig lidt med tanken om at impulskøbe en aluracer med 105...


  • #9   4. aug 2009 Hej Kenneth,

    nu er det godt nok mange år siden at jeg kørte Ritter Classic og jeg mindes ikke at det var hårdt. De første 80km er jo samlet og der ligger man bare på hjul og triller med.

    Det er de sidste 30km at folk får svært ved at hænge på mig smiley

    Men okay....hvis man slet ikke har nogen km i benene er rutens længde måske lidt i overkanten smiley


  • #10   4. aug 2009 Det har jeg jo desværre ikke...men tror egentlig godt mine ben kan klare det, er mere nervøs for min bagdel. Det er lang tid i en sadel, specielt når man ikke har siddet i en i så mange år...den fineste sadel dengang var jo Rolls, der var slet ikke den type som alle bruger nu.
    Sidder faktisk og overvejer at køre ind til Heino og købe den her:
    (link fjernet)
    Lyder det fjollet?
    Nu vil jeg gå igang med at samle den cykel på mit profilbillede, håber den bliver stemt ind!
    Bagefter skal den splittes ad og sendes til Evil...han skal airbrushe den og når den kommer tilbage går jeg igang med at indkøbe div. frække dele til den. Det bliver sgu´ verdens ondeste minicykel. HEHE


  • #11   4. aug 2009 Bliver der kørt tour de nordsjælland på søndag?

  • #12   4. aug 2009 Kenneth

    hvis du bare skal bruge den mens du venter på din anden og evt til vintetræning...så ville jeg købe brugt. Til den pris der kan du få en super fed cykel brugt....eller en tilsvarende til halvdelen.

    Hvad str skal du bruge ?

    Jesper,

    Søndag har je fælles træning med Rungsted Cykler.....men lørdag er en mulighed. Sagt med andre ord...jeg skal da ud uanset om andre har lyst smiley


  • #13   4. aug 2009 mm.. ved ikke om jeg er hjemme lørdag. Sender en PB hvis jeg er.

  • #14   4. aug 2009 Har kigget alle annoncerne igennem herinde, det skal jo helst være fra Storkbh...og der er intet af interesse eller også er de alt for dyre.
    Bruger Str. 52.


  • #15   5. aug 2009 Jesper,

    du er velkommen til at trille med om søndagen


  • #16   18. aug 2009 Hrmpf :o/
    Her kommer lige en sidste dårlig undskyldning fra mig.
    Mit arbejde som postbud er pt ikke kombatibelt med cykling, kort sagt...det smadrer mine knæ at passe begge dele.
    120 opgange til 4-5 sal hver dag, kun ganske få postkasseanlæg, betyder at jeg er nødt til at sidde ned resten af dagen. Musklerne har det såen nogenlunde, men knæene hæver hvis jeg cykler en lille 20 km´s tur. Og shit de gør ondt.
    Men det var nu også planen at bruge cykleriet til at holde mig i form, når vi har fået gennemført postkasseanlæg over det hele, det skulle være i orden ved årsskiftet...


  • #17   19. aug 2009 Kenneth, tag din røv i hånden og smut ind til Webike og få dig nogle cykelsko samt råd og vejledning i hvordan dine sko og din cykel skal sættes op.
    Cykelsko twister din fod lidt for at aflaste knæet, afhængigt af opsætning kan foden twistes mere eller mindre.

    Før jeg købte mine cykelsko (godt nok til MTB) fik jeg også ondt i knæene, pt. er jeg bare maximalt smadret i samtlige musklerne under livhøjde, grundet hård styrketræning, cykling og noget alsidig funktionel træning.
    Knæene har det som om de INTET har foretaget sig smiley

    Og så tag i Kaiser Sport og forhør dig om nogle sko og indlæg til arbejdsbrug.

    Pas godt på dig selv og dine knæ, det koster godt nok penge - men du får sq ikke andre knæ som fungere så godt som dem du er født med smiley

    // Beklager at jeg lige nappede tråden til at give Kenneth en "røffel" smiley


  • #18   15. jan 2010 Jeg ville høre om det er planen at arrangere ture her i foråret igen?

  • #19   15. jan 2010 Joo mon ikke ? Lige for tiden spinner jeg dog 11 dage i træk og så 3 dages pause. Og pga årstiden så bliver det desværre kun til mtb'en i skoven hver anden weekend.

    Men om 1½-2mdr så kommer raceren frem igen og så skal der da køres mange km


  • #20   15. jan 2010 Med min nuværende cykelform, kunne jeg spinne 5 min om ugen.
    Men nu skal jeg have mig en racer, så jeg kan være klar til sjælsø rundt den 30 maj.
    Lige nu bliver det kun til små 20 km om dagen på avenuen.


Kommentér på:
Tour De Nordsjælland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce