{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.830 visninger | Oprettet:

Min kommende fully (Andreas L) {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge smiley

Som i nok ved har jeg haft nogle problemer ang. min kommende fully. Først fik jeg afvide den kom inden for to uger og da de to uger var gået fik jeg et opkald. Jeg var i hopla og troede jeg skulle ned og samle den, men nej. Enerdysport (danmarks Giant grossist) var løbet tør for Trance modeller og der kommer først en ny sending i uge 38-39 (om to måneder). Jeg blev selvfølgelig skuffet og jeg begyndte at tænke på andre løsninger. EVT. en helt andet cykel. Jeg fik lavet en aftale med Rold Skov Cykler om at jeg kunne købe en Trek Fuel EX8 hos den til en god pris, men jeg har jo stadig en Trance på bestilling. Jeg vidste ikke rigtigt om jeg skulle afbestille Trancen og købe en Trek istedet, men jeg havde hørt en lille fulg synge om at jeg ville få en 2009 model af Trancen i stedet. Altså stod jeg med to muligheder: 1 vente på at jeg kunne få en Trance om to måneder eller 2 Købe en Trek som jeg ville kunne få inden for en uge eller noget i den stil. What to do?!

Nå nu har jeg lige haft snakket med min chef og han siger at det bliver en 09 model Trance med sikkerhed og at hn da selvfølgelig ville blive skuffet hvis jeg afbestilte, da jeg jo har lavet en aftale med ham.
Føler ikke jeg kan være bekendt at løbe fra den aftale, men så går der jo to måneder før jeg får min fully. smiley

Er sgu lidt splittet, hvad ville i gøre?

Vh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kommende fully (Andreas L)
Kommentér på:
Min kommende fully (Andreas L)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce