{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

At begynde igen - Forslag? {{forumTopicSubject}}

Jeg har holdt en lang pause fra cykling, så regner med jeg vil sætte mig ind i det igen. Men jeg synes det er lidt svært, så har brug for forslag til at komme rigtig i gang, f.eks. hvor og hvornår jeg skal køre, hvordan jeg undgår at stoppe igen, og hvad jeg skal gøre for at det bliver rigtig sjovt, ikke bare motion:)

Tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At begynde igen - Forslag?
  • #2   21. dec 2009 1. Find en lækker, evt. brugt, racer - kan ikke anbefale noget, når der ikke er et budget.
    2. Vent med at gå i gang til vejret er ordentligt og der er lidt varmere. Her tænker jeg mest på lysten - det er sgu sjovere at være ude når det er godt vejr :).
    3. Find nogle at køre med. Måske ikke hvergang, men én gang eller to om ugen - det er lækkert at have nogle at dele sine oplevelser med :).
    4. Læg træningsplaner og overhold dem - så tvinger du dig selv til ikke at stoppe igen smiley .

    Det var sådan lige hvad jeg kunne komme i tanke om smiley .


  • #3   21. dec 2009 lad være med at køre den samme rute flere gange i træk.. og hvis du gør, tag tid på det. og optimere hele tiden den mindste detalje, ved at du hele tiden kan blive bedere, bliver det også sjovere... og som der også bliver dagt.. find nogle at køre / sammenligne tider med..

  • #4   21. dec 2009 tag tid og mål din puls på en bestemt rute, den aller første gang du kører.
    så kører du den en gang til når du er halvvejs i sæsonen, og så slutter du også sæsonen af med den.. på den måde følger du dine fremskridt, og skulle forhåbenligt få et selvtillidsboost ;). kan også køres hver måned..

    Held og lykke - og velkommen igen til verdens bedste sport :b.


  • #5   21. dec 2009 Åh, glemte det var MTB, men tak Kryll og alø, Mr. P jeres råd kan jeg bruge, og Kasper P pga din tid:)

    Tror jeg vil bruge den med at tage tid:D


  • #6   22. dec 2009 selv tak smiley

Kommentér på:
At begynde igen - Forslag?

Annonce