{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.195 visninger | Oprettet:

F. .
F. .
Tilmeldt:
8. aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Stjålet CUBE LTD Cykel Aalborg {{forumTopicSubject}}

Prøver lige i forum her, måske kan man være heldig at den findes igen:

Jeg fik stjålet min CUBE Mountain bike, sort, i Aalborg fredag-lørdag 6-7. August nat mellem kl 24-4 ved Danske Bank på Algade.

Cyklen har følgende kendetegn:
Har på forhjulet haft disse larmende plastik dutter omkring egerne og det har gjort at de sorte egern i kanten (tæt på dækket) er blevne slidte så de er sølv i kanten, dvs. egern er ikke sorte hele vejen men fremstår med slidspor.
Man kan ikke skifte gear foran (på de 3 store tandhjul) da gearskifteren er i stykker.
Der er slør i baghjulslejer.
Desuden har den yderligere kendetegn der gør at jeg kan kende min cykel.

Cyklen står mig i 14.000 kr og er derfor meget intersseret i at få den igen. Den ligner meget denne her: http://si6.mtb-news.de/fotos/data/500/P10100434.JPG .

Jeg er MEGET interesseret i at finde cyklen igen da min forsikring ikke dækker pga. ikke godkendt lås (låst fast med ABUS 1,80 m kæde som blev klibbet/slæben over da cyklen var sat fast mod en stolpe). Der må MEGET gerne medfølge et styk (eller flere) tyveknægte som kan pågribes.

Jeg håber i kan hjælpe og give nogen tips hvad jeg ellers kan gøre for at finde den igen.


Jeg placerede den under Danske Banks videoovervågning og håber måske at den kan være til hjælp.
Desuden vil jeg oprette salgsannoncer på diverse sider og håbe på at jeg kan finde den igen.

Tak for din/jeres indsats på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet CUBE LTD Cykel Aalborg
Kommentér på:
Stjålet CUBE LTD Cykel Aalborg

Annonce