{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

hjælp til video - jeres vurdering. :-) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er ved at klippe en video sammen. ..Der er både fra racercyklen og motorcyklen og har klippet det sammen her:
http://www.youtube.com/watch?v=DvnrLS_BvTM&feature=youtu.be

Der er kun en halv film og der mangler lidt redigering. ..det var bare en test.

- Ville lige høre om i synes det ville være bedst med en video med begge cykler som jeg har nu, eller to film. en cykel og en mc video.

På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til video - jeres vurdering. :-)
  • Kristoffer -
    Kristoffer - Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 23
    #1   6. aug 2012 Af nysgerrighed vil jeg spørge dig: Hvorfor uploader du din video? Vil du vise noget specielt (passion el.lign.) eller fordi du synes at det er sjovt at have sin egen video på youtube?



  • #2   7. aug 2012 Tænker du videoer generelt? ..Umiddelbart fordi jeg har lidt passion for det. ..og når man ser div. film/trailers rundt omkring fra bl.a. mtb og ski så bliver man lidt motiveret for at lave sit eget. ..når det så er sagt, så har jeg fundet ud af der er lang vej for at nå det niveau som de fede mtb, ski film etc. er på. smiley

  • Kristoffer -
    Kristoffer - Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 23
    #3   7. aug 2012 Okay, men det er en hård branche at få views smiley

    Derudover så synes jeg, at du bør opdele dine film. Jeg tror ikke, at der er specielt mange som søger på Mc videoer, som også gerne vil se landevejscykling, og omvendt. smiley


  • #5   7. aug 2012 Du spørger efter meninger.

    Min mening er at det er en lidt sjov blanding. Altså både cykel og mc.. smiley


  • #6   7. aug 2012 Jamen så skrotter jeg ideen.. smiley ..tænkte bare to begge cykler har to hjul.. smiley ..men synes også det ser en smule rodet ud nu..

    Christoffer A: Ved ikke hvad formålet er.. kan bare godt lide at filme lidt og lave nogle små film. :o)


  • #8   7. aug 2012 Tak! Jeg har brugt et slags plastrør/stang på 1.20 og kørt med i den ene hånd. ..det er Gopro 2 jeg har brugt.

    - Jeg har næsten mc filmen færdig. Cykelfilmen kommer nok først om et par dage, da jeg har lidt travlt i morgen. smiley


Kommentér på:
hjælp til video - jeres vurdering. :-)

Annonce