{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Tilmeldt:
17. jul 2011
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Min sidi sko {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en sidi wire og syntes den sidder møglækkert når jeg bare står i den.

Men efter noget tid føler jeg ydersiden af min venstre fod er trykket lidt.
Jeg kan forstå at sidi in generel laver smalle sko. Samtidigt kan jeg læse at wire netop er lidt mere rummelig end ex ergo 3.
Jeg har købt en 43 og bruger normalt 41-41.5. Min venstre fod måler 25.6 i længden og 10 på bredeste sted.
Så umiddelbart skal skoen jo være passende nok.
Syntes ikke den klemmer eller andet når je tager den på.
Men alligevel er jeg nu i tvivl om jeg er "fed"fodet eller om min sko er en narrow.
Kan forstå der skal stå "s" efter størrelsen, men her står kun nummeret, hvilket jeg tolker til værende en standard str.
Hvordan kan jeg kende min model? Og ellers nogle kommentarer på netop den sko eller har andre kommentarer om tilvending til så stive sko.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min sidi sko
  • #1   23. maj 2013 Det kan være sålen ikke passer til din fod. Jeg køre selv med specialized såler der fungere sådan at i webike tager de nogle mål og hvor meget svang der er på din fod
    Så får du dem der passer perfekt til din fod


  • #2   23. maj 2013 Ja jeg fik de røde specialized såler med. Syntes jeg stod komfortabelt i dem. Kan dog undre mig over jeg ikke blev "testet".

  • #3   23. maj 2013 Sidder de dårligt når du kører med dem

  • #4   23. maj 2013 Din fod hæver når du får varmen, så det kan være forklaringen. Men der er som med alle sko en smule tilvending også, klemmer det bare lidt eller gør det desideret ondt?

    Sidi laver smalle sko og så en speciel mega model som er ret bred.

    Med hensyn til at du ikke blev målt, så afhænger ordenlig service af den specifikle butik og ikke mindst den rigtige sælger. Nogle kan og vil deres arbejde, andre skal bare tjenne guld.


  • #5   23. maj 2013 Der er det gode ved bont at de former sig efter foden

  • #6   23. maj 2013 Hvor har du købt sålerne

  • #7   23. maj 2013 Nej jeg syntes de sidder ret godt faktisk. Det er efter ca 20-30 min min venstre yderside blir trykket. Det gør ikke ondt men begynder at sove..

    Jeg kan simpelthen heller ikke tro jeg skal have en mega, men blev i tvivl om det min var en standard sidi jeg havde fået og ikke en narrow måske:-).
    Kan man se det på skoen.

    Jeg har i almindelig hed ikke store fødder (41) og har købt en 43. Det tænker jeg må give noget luft da. En 42 gjorde at mine stortå liiiiige kunne mærke snuden ved belastning så den blev hurtigt udskiftet til nr større


Kommentér på:
Min sidi sko

Annonce