{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

MTB i Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Hej alle friske mennesker..

Jeg og en kammerat vil prøve til Silkeborg og give den gas med MTB, men vi er ikke så vild godt kendte der ude..

så tænker lidt om der er en venlig sjæl her inde der kan hjælpe os lidt, evt et link til et godt kort eller en go beskrivelse af hvor man starter osv.. smiley

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB i Silkeborg
  • #2   24. maj 2014 Ja de er lidt ringe de markeringer, men jeg kender efterhånden stedet udemærket smiley

  • #3   24. maj 2014 De fedeste spor findes i Vesterskoven( ved Virklund og op imod Gjessø) og hele stykket fra Virklund og ud imod Himmelbjerget. Noget af det bedste terræn i landet, der er dog ingen opmærkede spor. Men Himmelbjerget eller Knøsvej nr 5 er gode udgangspunkter

  • #5   25. maj 2014 Jeg var i Nordskoven og cykel med en kammerat i dag.. Vi syntes det er en SUPER go skov, vi er begyndere og derfor er det en skide go skov.. mht. bakker og det..

    Men som i alle siger, Hold da op det er DÅRLIG markeret der oppe..

    Vi blev skide skuffet over markeringen...

    Flere gange var vi et sted hvor der faktisk ikke var en rute.. og når de gerne vil have at cyklerne holder sig til de stiger som de har, hvorfor så ikke lave det bedre.. syntes at selve stigerne er okay, de er ok at cykle på... de fleste steder..

    men ellers et godt sted..


  • #6   25. maj 2014 At cykle på stiger er ellers ikke for begyndere!! smiley

Kommentér på:
MTB i Silkeborg

Annonce