{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Five Ten Vxi Sko {{forumTopicSubject}}

Hej..

Skulle der ved et tilfælde sidde en her inde som kan hjælpe mig..

Jeg vil gerne prøve sådan et par Five Ten, - Klik pedaler er ikk mig.
så fik anbefalet Five Ten.

Jeg har så kigget meget på disse..
Five Ten VXI sko
(link fjernet)

Men hva siger folk, er det en go sko ?
nogle der kan evt anbefale andre eller samme sko. ? smiley

Takker på forhånd.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Five Ten Vxi Sko
  • #1   2. okt 2014 Har selv et par freeriders, og de er fantastiske smiley

    Har kun positivt at sige om dem smiley


  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 5
    #2   2. okt 2014 Hej Mathias. Jeg købte mig den lidt billigere freerider model + shimano Saint flat pedals for et par måneder siden for at prøve det. Har ellers kørt med klik i et års tid, men har det nok lige som dig. Er super glad for skiftet, føler mig meget mere sikker og stabil. Eneste ulempe er at jeg virkelig kan savne trækket i pedalen med klik når det går stejlt op af bakke. Men det kan sikkert udlignes med lidt bedre teknik.

  • #3   2. okt 2014 Kan også kun anbefale Five Ten.
    Jeg bruger dem også sammen med Saint pedalerne. Klart en bedre kombi for mig i forhold til klik.
    Og så kan skoene også bruges til at gå i til hverdag. Størrelsen er den samme som bla. Nike og Asics kondisko.

    Jeg har Freerider 2014, Danny Macaskill og Impact 2. Købt hos CRC.
    Der er stadig tilbud http://www.chainreactioncycles.com/mobile/dk/en/s?q=five+ten


  • #4   3. okt 2014 Skoene er rigtig fine, deres sål klæber sig nærmest til overflade, bruger selv freeride skoen når jeg er i udland og skal køre lidt downhill på min fully men er det til dansk brug så er det klik.

    Når det så er sagt så er flat ikke den gode løsning til XC kørsel, der skal man trække i pedal samtidig men er du til leg og nedkørsler så er flat rigtig fint, så er kun et spørgsmål om du vil køre effektivt eller har andre ønsker smiley


  • #6   3. okt 2014 Hej ALLE .. !

    MANGE tak til jer alle..
    Dejligt med lidt forskellige svar, og jeg tror også det bliver disse five ten. smiley

    De er så flotte og jeg er sikker på det kommer til at give mig lidt fordel når jeg skal ud og køre..

    Jeg er ike såå meget for klik nemli. smiley

    Så Mange tak alle... smiley

    Glæder mig til Søndag hvor jeg bestiller dem.. smiley


Kommentér på:
Five Ten Vxi Sko

Annonce