{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Er dette det rigtige valg. {{forumTopicSubject}}

Hej CG.

Jeg er i denne heldige situation at min mor vil give mig en ny cykel.. DEVÆRRE er det bare ikke let at vælge det rette, derfor vil jeg høre om i her inde kan hjælpe, råde mig lidt.

Jeg har kørt en del tid nu, og syntes det er så sjovt, for noget tid siden købte en kammerat så en Full suspension som jeg self. skulle prøve.

Nu står jeg bare i denne situation jeg ikke kan finde udad om jeg også skal vælge det.
om det er for "dyrt" at købe en full når budgettet er 10.000 - 13.000.

Ved ikke om man får "nok" for pengene i forhold til hvis man tager en hardtail .. her tænker jeg gear bremser osv.

Jeg er vild med Scott, men alt andet er velkommen, har selv set på denne Scott Spark 960 http://cykelexperten.dk/scott-spark-960-2015 men ved ikke om den er pengene værd..
om der er andet man heller skulle have. ?


Håber der er et par kloge mennesker der kan hjælpe mig lidt her..

Og Rigtig god søndag der ude. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette det rigtige valg.
  • #2   7. jun 2015 Jeg vil meget gerne høre hvad folk har at sige og kan hjælpe med..! Meget gerne.. smiley så er glad for du skriver din mening om dette..

    Men er det gear osv der er bedre på denne end på scott.


  • #4   7. jun 2015 Okay mange tak smiley

    jeg må vel ud og prøve og søge mere


  • #5   7. jun 2015 Hvis du kigger full kan denne os være en mulighed https://www.canyon.com/da/mountainbikes/bike.html?b=3573

    Men kan du selv skrue?


  • #6   7. jun 2015 Andreas P.. ja jeg havde faktisk godt set denne efter dette oplæg.


    Ja lidt kan jeg godt, ellers har jeg et par kammerater som er ret gode til det, hvad da. ?


  • #7   7. jun 2015 Det er bare om du skal købe på nettet eller i en fysisk butik.

    For hvis du køber på nettet skal du helst kunne lave næsten alt selv, da man normalt let kan få gratis små justeringer og reparation hos den butik man har købt hos.


  • #8   9. jun 2015 Den Scott fully vejer 13,8 kg uden pedaler og uden flaskeholdere.....dvs den kommer op på 14,3 kg med pedaler......tro mig når jeg siger, at det er en alt for tung cykel og smide rundt på sporet.....hjulsættene er desuden blandt de dårligste du kan få og affjedringerne for og bag er for dårlige......

    Køb en hardtail når budgettet er som det er.


  • #9   9. jun 2015 Jeg syntes det er så svært...

    Det er nu ikke fordi jeg er såå prof at jeg syntes jeg kan mærke forskel på vægten.
    Den jeg har nu er jo ikke lige frem det nyeste og bedste, men den kan da komme frem smiley

    Jeg har prøvet en Fully ved en kammerat før og syntes det var super lækkert, men på den anden side så ved jeg også godt at jeg får en "dårligere" cykel ang gear osv. for pengene frem for hvis det er en hardtail.

    Syntes bare godt jeg vil have en cykel som faktisk køre super godt, men også er flot at kigge på.

    Jack, kan du anbefale noget. ?

    Andreas, lidt kan jeg skrue men ikke nok til at indstille gear osv.


Kommentér på:
Er dette det rigtige valg.

Annonce