{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SuperHappyMe Internet troll
  • #1   5. okt 2015 Kan man ikke udstemme folk mere?

  • #3   5. okt 2015 Anmeld ham nu bare inde på hans profil. Hvis nok tager sig sammen og gør det, så skal han nok blive smidt af siden. Forhåbentlig er admins også så fornuftige at de blokere hans IP, så vi kan slippe for han for evigt..

  • #4   5. okt 2015 Er han ikke blevet slettet nu ?

    Det ville hvert fald være rart hvis han ikke kom med tåbelige spørgsmål længere.


  • #5   5. okt 2015 hvad er jeg gået glip af?

  • #6   5. okt 2015 En tosse som skrev en masse latterlige spørgsmål, såsom følgende:

    "Er jeg den eneste, der aldrig kan finde et cykelstativ når jeg skal på restaurant, og bliver nød til at gå 10 minutter for at finde et. Syntes det er et problem at holde damen varm når jeg skal gå så langt efter det"

    "Jeg er igen, igen punkteret, igen, så hvad skal jeg gøre for at, igen, reparere dækket igen? Jeg er igen på SUSU igen, så jeg har, igen, har jeg, igen, ikke råd til at gå til cykelhandleren igen"

    "Igen igen, hej, igen, hej, jeg har en gammel racer, igen, som jeg gerne vil have gjort fin, så jeg, igen på SUSU, kan imponere damen på kontoret, igen. Hvordan pudser jeg den, jeg er på SU, når jeg ikke har så mange penge igen på SUSU."

    Tror ikke jeg har skrevet indlæggene helt korrekt, da der sikkert mangler noget SUSU og et par igen'er rundt omkring, men det skulle give en fin idé om hvor irriterende det var at have ham her på forummet. smiley


  • #7   5. okt 2015 geeez for helvede

  • Michael G J
    Michael G J Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   5. okt 2015 Tror han heldigvis er væk nu, men damn.. de må have et kedeligt liv eller mangel på opmærksomhed sådan nogen tåber som ham.

  • #9   6. okt 2015 Slap af, anmeldte ham og 1 minut senere så var jeg frosset ud!

Kommentér på:
SuperHappyMe Internet troll

Annonce