{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af bremser på MTB.
  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #1   9. okt 2016 Sikkert en timeløn på 5-600kr/timen - så tager han sikkert en påbegyndt time

    Og det kræver jo så ikke den helt vilde tekniske formåen,

    https://www.youtube.com/watch?v=7Z8TjJOFJ8w


  • #2   9. okt 2016 Det er også kun montering af bremseslangerne jeg er ret usikker på. Da jeg har dem i 2 x 200 cm og de skal forkortes osv

  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #3   9. okt 2016 Ok, det er så lidt anderledes, men stadig til at have med at gøre selv

  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #5   9. okt 2016 DaveB, så er det da godt du kom på banen, jeg skriver "sikkert påbegyndt time" jeg har aldrig hældt mine penge på en mekaniker da jeg gør det selv

    Nu er der vistnok ikke tale om lapning eller slangeskift, hvis jeg læser #0 rigtigt, alle mekanikere reklamerer jo med næsten gratis lapning, så den ved jeg ikke lige hvorfor du drager med ind


  • #6   9. okt 2016 Dave hold dig nu til topic eller PB manden istedet for.
    Det er så trættende at du hele tiden skal forsvare dit erhverv.

    Og til topic...
    Det kan godt være lidt tricky at bleede bremserne hvis man ikke har prøvet det før. Det kræver også det rigtige "værktøj" umiddelbart vil jeg ud fra din egen kommentar, få en til at lave det for dig smiley hehe
    Men, der findes rigtig mange og gode guider på nettet hvis du har mod på det selv.


  • #7   9. okt 2016 Vi tager 438kr/t inkl. moms og alt det fis der ved os.
    - og umildbart ville jeg beregne 20-30min. pr. bremse, alt efter om kablerne passer 100% eller om der skal til at klippes, udluftes osv. smiley


  • #8   10. okt 2016 #6 Stefan P

    Lige for at gøre det klart, du er næppe den rette til at pege fingre af en bruger som Dave B

    Taget ud fra dine tråde så er du næppe en som skal guide eller rådgive og slet ikke kritisere en bruger som på en måned hjælper flere folk med kvalificeret hjælp eller guides end du nogensinde vil kunne i hele dit liv.

    Nu er det derimod lykkedes dig at få vandet til at koge over så en af de få kompetente brugere (dem er du ikke i blandt, langt fra faktisk) til at slette sin profil efter mange års daglig hjælp og jeg forstår ham godt.

    Men hey med dine fantastiske evner så er du helt sikker den rigtige til at overtage år ud i fremtiden, det kunne være der var andre som skulle have hjælp til om man kommer fedt på stikakslen (damm glemte at du skulle have hjælp af Dave til det store problem!!


    On Topic

    Shimano bremser er noget af det letteste at bleede og justere (faktisk simpelt), skal slanger tilpasses så kan en lille rørskærer hjælpe dig gevaldigt og så et bleed kit, der er gode guides online men kører du til en kompetent butik så vil de kunne gøre det til en rimelig pris samt du har mulighed for at få tingene gjort og tilpasset som du ønsker.

    Pris svinger fra landsdel til landsdel, grunden behøver jeg næppe nævne smiley


Kommentér på:
Montering af bremser på MTB.

Annonce