{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klikpedaler..?
  • #1   29. okt 2010 er det ikke lidt op til dig selv? :s om du bruger pengene nu eller senere, gør vel ikke nogen forskel, eller hvad? men hvis du køber dem nu er du selvfølgelig fri for at skulle vænne dig til dem, når det er allermest smattet...

  • #2   29. okt 2010 Med hensyn til sko kan jeg i hvert fald anbefale specialized sport. De koster ca 600 kr og er en rigtigt god sko til prisen.
    Pedaler kan vi diskutere længe, men jeg er ret glad for crankbrothers, Startede med candy modellen som er ret nem at vænne sig til, så det er da et forslag.


  • #3   29. okt 2010 Som Andreas siger med sko, dem køre jeg selv med, de er super til prisen.
    Og kan kun sige godt om Eggbeater, køre med SL-modellen, det er de bedste jeg har haft, har før kørt med to par Shimano pedaler.

    Køb dem da nu smiley


  • #4   29. okt 2010 Specialized sko og Crank Brothers Eggbeater pedaler. Det virker.

  • Rasmus D
    Rasmus D Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   30. okt 2010 Bare få købt nogle klikpedaler med det samme, det er mget federe at køre mtb og du får bedre styr på cyklen. Som de andre skriver er Specialized Sport nogle super sko til prisen. Med hensyn til pedaler ville jeg nok vælge shimano spd, men det er meget en smagssag.

Kommentér på:
klikpedaler..?

Annonce