{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

tilbagekalder frempind og saddelpind {{forumTopicSubject}}

Klippet fra Canyons hjemmeside
Kære Canyon kunde,

Pålidelighed og kvalitet er det mest vigtige egenskaber, da de former basis for et kvalitetsprodukt. Vores mål er at implementere forbedringer og kontinuerligt at reagere på ændringer.

Producentens interne kontrol har vist at der ved Easton EA 30 under specielle forhold kan metaltræthed i værste tilfælde resultere i brækage. Derfor er der øget risiko for personskade.

Hvis du har købt en cykel af med denne frempind, beder vi dig derfor om straks at stoppe med at bruge frempinden. Har du brug for mere information bedes du kontakte vores service center. Vi ombytter frempinden hurtigst muligt og uden udgifter for dig.

Vi undskylder på producentens vegne vedr. ovenstående, men din sikkerhed er og køreglæde er vigtig for os alle.

Vi står til disposition hvis du har yderligere spørgsmål.

Dit Canyon team.

Easton har informeret os om, at de tilbagekalder en speciel sadelpind fra deres E90 serie, da der er mulighed for en defekt sadelklemme. Tilbagekaldelsen gælder alle sadelpinde, der er leveret af Easton efter april 2010. 2009 modeller er ikke berørt af denne tilbagekaldelse. Vi kontakter alle kunder, der er berørt af dette, i løbet af de næste dage.

Kunden kan også selv tjekke om deres sadelpind er berørt af denne tilbagekaldelse. Hvis der ikke er en markering under EC90 logoet, hvor der står "CNT COMPOSITE" og ligeledes ikke en tekst under sadelpindens min. Markering, hvor der står "CNT powered by Zyvex", så skal du øjeblikkeligt stoppe med at bruge den. Hvis du har yderligere spørgsmål, kontakt os da venligst.

Canyon Danmark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilbagekalder frempind og saddelpind
  • #2   15. dec 2010 Eftersom det er en artikel fra canyons side midt september og at de "...kontakter alle kunder, der er berørt af dette, i løbet af de næste dage.", vil jeg sige det er ret selvforskyldt hvis der er nogen der kommer til skade som følge...

  • #3   15. dec 2010 Meddelelsen er også bare skrevet som ren servicemeddelelse til dem der ligesom jeg selv ikke havde hørt om problemet

    jeg havde ikke hørt noget som helst før jeg heldigvis i går blev kontaktet af Canyon der ville høre om jeg havde fået skiftet pinden.....

    det kunne jo være der var andre der var lige så uoplyste som jeg selv og ikke var klar over det smiley


Kommentér på:
tilbagekalder frempind og saddelpind

Annonce