{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liste over bedste Bremser til MTB
  • #1   11. sep 2011 Der er noget subjektivt men er super glad for Formulas bremser.
    Har deres K24 og deres RX. RX'eren køre jeg med nu. Masser af føling, bruger 1 finger, det er rigeligt.

    Og hvad der er bedst, har også noget at gøre med hvad du bruger cyklen til....

    Men formula RX til vil jeg anbefale til det meste måske lige bortset fra full-on DH. ( tror nu den vil klare sig udemærket under danske forhold )

    Og så fåes den til menneske penge..... smiley


  • #2   11. sep 2011 Jeg vil ikke anbelfale formula RX, de følgte med min cube,min forbremse hviner og bagbremsen "hakker" på en eller anden mærkelig måde (og nej der ikke kommet en dårbe olie på klodserne) men, det kan også være at det bare er mine..

  • #3   11. sep 2011 Jeg kan ikke forestille mig at jeg kunne være mere tilfreds med mine formula RX. Slår ihvertfald alle de Avid jeg har prøvet.

  • #4   12. sep 2011 Emil H - Jeg har samme problem som dig, og de har gjort det fra dag 1. smiley
    Men jeg er af den overbevisning, at det er skiverne der er i for spinklet design, idet de er total gennemhullet smiley
    Dog larmer disse bremser alligevel ikke mere end Elixir 3 og 5. Som jeg også har prøvet.

    Men RX bremserne bremser fantastisk.


  • #5   12. sep 2011 Jeg satser på shimano xt. så passer det til resten af cyklen.

  • #6   13. sep 2011 jeg har rx på min cube fully.

    de fuckede lige mine bremser og larmede på et tidspunkt.

    men rensede skiverne og klodserne fik lige lidt slibning, så kørte den perfekt.

    skal udluftes i næste uge, men min egen fejl de skal det;)


  • #7   13. sep 2011 Det vigtigste med bremser er, at de er vedligeholdt ordenligt, jeg kører kun med V-Brakes, men har ingen problemer med at bremse. Kører ikke hardcore, men anyway. Jeg gætter på, at V-Brakes er nemmere at vedligeholde end skiver. Anyway, så skal det nok tages i betragtning hvordan det vedligeholdes. Om man selv gider

Kommentér på:
Liste over bedste Bremser til MTB

Annonce