{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.685 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af hjulsæt {{forumTopicSubject}}

Hej CG
Går og overvejer at skal have andre hjul til min nye Dogma2. Den står med Mavic Cosmic Carbon SL, ikke verdens letteste hjul. Den skal kun bruges til motions brug, ingen løb, og kun godt vejr, selvfølgelig kan vejene være våde, eller blive det ved et uheld smiley Hvad skal jeg gå efter, syndes det er en jungle. Vil gerne have nogle højprofil, men de skal heller ikke være for følsom for side vind. Carbon eller alu ? For og imod ? Prisen skal bare ikke være helt overdrevet. Har kigget på Zipp, Spinergy, Reynolds mfl. Alt hjælp er velkommen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af hjulsæt
  • #1   22. feb 2012 alu med carbon bremser bedre i vådt vejr men kan ikke blive så let som et rent carbon hjul

    Carbon hjul, kan du få lettest, jeg syntes personligt ren carbon hjul ruller bedst.

    De bremser lige godt i tørt vejr måske bremser carbon fælgen lidt bedre.

    www.kuipertrading.com
    www.roadshark.dk

    altså de har nogen udemærket billige hjul både carbon og mix alu/carbon

    Og hvis du ikke vil have dem for følsomme så kommer det an på om vi snakker om 10-14m/s for så er 50mm følsomme så et godt alternativ ville nok være 38mm

    Jeg ville nok vælge ren carbon idet du siger at du kun kører i tørvejr, men alu/carbon har længere holdbarhed med henhold til bremsefladerne.


Kommentér på:
Hjælp til valg af hjulsæt

Annonce