{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Campa klinger
  • #2   18. jul 2012 Simon: Jeg har monteret et sæt TA-klinger på min Campa kranksæt for en uge siden. Igår på en træningstur og op ad bakke røg kæde og klinger af krank-armene, og det viste sig at alle boltene var knækket.
    Som jeg forstår kan man kun bruge campanogolo's egene aluminium's bolte, som ikke kan spændes ret hård, dels pga. De er i aluminium og klingerne er en anelse tykkere end orginale campa klinger!
    Som jeg forstår det kan man ikke få stål-bolte i den størrelse, da de er 10mm, hvor hullerne i campagnolo krank-armene er 8mm
    Kan man bore hullerne ud til 10mm og vil det svække monteringen betydligt?


  • #3   18. jul 2012 Jeg bruger disse klingebolte og det virker fint

    http://www.bikebuster.dk/detaljer/320283.html


  • #4   18. jul 2012 Ove: Til hvilke klinger? Og hvor meget kan du spænde dem? da de er i aluminium!

  • #6   18. jul 2012 Det er Rotor klinger jeg kører med - de er ikke spændt hård men spændt til - jeg bruger ikke momentnøgle - har aldrig oplevet at de går løse

  • #7   18. jul 2012 Det var min cykelmekaniker der har monteret og spændt dem. De må ikke spændes for hårdt da de kammer over i gevindet.
    Vi har brugt de originale alu-bolte der er ret korte. Men er Rotor-boltene længere end de originale fra Campa?
    Vi har nu monteret nye Campa-bolte og givet dem bolte-lim, men tror ikke det holder.


Kommentér på:
Campa klinger

Annonce