{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Fsa og sram {{forumTopicSubject}}

Hepsan

Både lejer og kranksæt er færdig og det skal skiftes.Desværre er kvittering på min krank væk og mine lejer er så slidte at jeg ikke kan tyde skriften. Derudover er hukommelsen ikke for god. Så mine spørgsmål går således ....

Jeg har et fsa k-korce light hollow carbon-mtb 42/27t (det står på den) to-klinget kranksæt på. Er dette det samme eller ville det også kunne passe http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=75445 ?

Mine lejer er seperate og sidder i hver sin side af bund stellet. Jeg gav i omegnen af 400 for at få dem sat i for to år siden og jeg tror det er sram !

Min cykel er en 2009 specialized s-works stumpjumper.

Håber meget på lidt hjælp

Mvh Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fsa og sram
  • #1   25. jul 2012 der er jo ingen der siger du skal køre samme mærke igen..? eftersom du skifter box og kranksæt kan du jo frit vælge mellem de forskellige mærker.. men for mig lyder det mærkeligt hvis du skulle have en sram box på et fsa kranksæt.. mener kun fsa kan køre med deres egen box..

  • #2   25. jul 2012 For at gøre en lang historie kort så er jeg kommet frem til at jeg køber det jeg havde på før, fordi det ved jeg passer og fordi at chainreaction isåfald har et rigtig godt tilbud.

    Specialized er så vidt jeg ved, heller ikke et mærke, hvor alle kranksæt passer til.



  • #3   25. jul 2012 Har for nyligt købt et noir kranksæt, et gxp box og et sram bb30 adapter og det passede ikke. Så er ved at være en smule træt og irritabel over det smiley

Kommentér på:
Fsa og sram

Annonce