{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremser Hyler
  • #1   7. aug 2012 Du kan i første omgang prøve at afmontere bremseklodserne og slibe dem "rene" på et stykke sandpapir. Dette kan afhjælpe dit problem smiley

  • John J
    John J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. aug 2012 det har jeg prøvet, og renset med bremserens det er så volsomt at cyklen vibrere, er der andre bremseklodser som evt. er bedre

  • #3   7. aug 2012 Det kan godt være fordi du ikke har bremset dine klodser ordentligt til inden du har belastet dem for meget.

    Hvilke bremser er der tale om ? Tror jeg ville prøve i første omgang med nye klodser og køb nogle ordentlige som passer til dine bremser. Det kan godt betale sig af give lidt ekstra.


  • John J
    John J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   7. aug 2012 cyklen er som standart leveret med. Shimano br-m446. bremsekoldser: Deore Type: Resin B01S

  • #5   7. aug 2012 Hvis cyklen kun er 2 mdr gammel, så tag ned til forhandleren og få dem til at kigge på det?

  • John J
    John J Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   7. aug 2012 nu er det ikke lige til da den er købt i tyskland,og det gør de nok ikke noget ved da der er tale om en slid del.
    ønsker bare et par bremseklodse af evt bedre kvalitet, har set på nettet at dem den er leveret med er de billigste


  • #7   7. aug 2012 Resin klodser er oftest dem der hyler mindst. Er kaliber og skive centeret i forhold til hinanden?

  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
    #8   7. aug 2012 Jeg havde engang en knallert der skreg utroligt hved gang jeg bremsede, og så sagde min kammerat at jeg bare skulle tegne på skiven med en blyant, så stoppede den smiley aner ikk om det er det samme på cykel men kan ikk se hvorfor det ikke skulle være det smiley

  • #9   7. aug 2012 Bare slib den skarpe kant på bremseklodsen. Dvs at selve bremsefladen er et rektangel, du laver så selve bremsefladesafslutning i begge ender skrå, det skulle hjælpe:-)

Kommentér på:
Bremser Hyler

Annonce