{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

Krankset og kædelinje {{forumTopicSubject}}

Hey Cg

Jeg skal ha købt mig et nyt krankset til min singlespeed som er converted fra en racer.. Men når man køber en krank hvordan ved man så at "dybden" af den position som tandhjulet sidder, er den rigtige således at kædelinjen passer? Der er jo tonsvis af forskellige mål på stel, kranklejer, krankset, og tandhjul på baghjul osv..? er der nogle udgangspunkter eller standarder eller noget man kan gå efter..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krankset og kædelinje
  • #1   7. sep 2012 hvis du køber et racer krank sæt er du sikker på din krankbox passer på stellet..
    så kan du altid flytte dit foreste tandhjul længer ind mod stellet hvis ikke det passer... ellers kan du tilpasse med dit singelspeed kit ?! hvilken cykle er det og hva har du da tænkt dig at købe til den ?


  • #2   8. sep 2012 det er ikke med racer fælgen, men med et nyt singlespeed baghjul med fodbremse.. Jeg skal også ha købt et nyt stel da det gamle er lidt for højt men det bliver højst sandsynligt et ældre columbus racer stel igen.. Ellers er det kun kranksæt jeg skal købe..

  • #3   8. sep 2012 Hm... skal du køre med hollowtec 2 eller normal forkantet aksel ?

  • #4   9. sep 2012 Det bliver vist bare alm forkantet tror jeg.. Troede ikke man kunne montere sådanne nye typer i de gamle stel

Kommentér på:
Krankset og kædelinje

Annonce