{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

hesselballe
hesselballe
Tilmeldt:
11. sep 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32

Mit første racer {{forumTopicSubject}}

Hjælp!
Mit knæ (og min læge) siger at jeg skal stoppe med at løbe - så nu vil jeg til at cykle i stedet for.
Jeg skal derfor ud at købe min første racer og er meget usikker på hvilken en jeg skal vælge. Jeg har udset mig disse to:
Trek 1.5 - 2012 - http://www.billigcykel.dk/shop/trek-1-5-2303p.html
Cube Peloton Pro Black White Print - (link fjernet)
Er der nogen der har lyst til at hjælpe en absolut nybegynder lidt på vej? Hvorfor skal jeg vælge den ene frem for den anden eller skal jeg måske vælge en helt 3.?
pft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit første racer
  • Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   17. sep 2012 Personligt ville jeg ikke købe over nettet, den lokale er oftest til at snakke pris mæssigt med. Og så kan du teste cyklen inden du handler og blive rådgivet til det rette køb. Så hvis var mig ville jeg trille ned til en dygtig cykel handler.

  • hesselballe
    hesselballe Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
    #2   17. sep 2012 Hej Lars
    Jeg har allerede været nede hos Rask Cykler i Århus og set på Cube (de har desværre ikke Trek) og har planer om en prøvetur imorgen - men jeg ville bare være sikker på at Trek ikke er en væsentlig bedre cykel.
    Og prisen var ikke til forhandling smiley


  • #3   17. sep 2012 Hvis prisen ikke er til forhandling er det ikke der du skal købe cyklen, evt i form af ekstra udstyr til cyklen, evt iform af klikpedaler, flaskeholder, eller en cykelcom, opsøg flere forretninger, nogen gange kan det godt betale sig at køre lidt efter det.

  • Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   17. sep 2012 Da jeg købte min Trek til 5.000,- i Skanderborg fik jeg for 600,- udstyr med, så med mindre du selv mener at prisen er ok, og du har fået super service ville jeg kigge et anden sted.

    Jeg er super glad for at ham jeg købte ved gav mig en god forklaring på hvad der var af fordele ved evt. at købe en dyrere cykel ang. gear og vægt.


  • #5   17. sep 2012 Det lyder lidt mærkeligt med Rask cykler. Da jeg købte min nye cykel der incl tilbehør var der da 800-1000 kr i rabat ved kontant handel.
    Og der var god og kyndig vejledning om hvilken racercykel og grej der var det bedste til mit budget og mit behov, så kan kun anbefale dem.


  • hesselballe
    hesselballe Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 32
    #6   17. sep 2012 Allan - ja betjeningen var god - men der var ikke mulighed for rabat når nu cyklen var på tilbud - og det selvom jeg forslog at vi skulle finde en pakkeløsning inkl. diverse udstyr.
    Er der andre (gode) cykelforretninger i Århus eller i nærheden af Århus.

    Lars - den du nævner i Skanderborg - hvad hedder den?


  • #7   17. sep 2012 Hej Hesselballe. Du kan prøve at se på min Madone 3.1. Den står i Højbjerg ved Århus og du kan få en lang prøvetur på den inden køb. Vi kan nok finde en ok pris på den. Den har kun kørt 500 km

    profilbillede
  • Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   17. sep 2012 Som Bjørn skriver fik jeg god service i Fri Cykler i Skanderborg, som har en stor og flot butik

Kommentér på:
Mit første racer

Annonce