{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

Magnus F
Magnus F
Tilmeldt:
22. mar 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 25

Singlespeed MTB gearing {{forumTopicSubject}}

Hey CG, jeg er ret ny til cykling, og jeg kunne godt tænke mig at konvertere min ene mtb til singlespeed for at bruge den til trail. Jeg ved bar ikke hvilken gearing jeg skal bruge for og bag for at jeg ka træde den igang alle steder fra? Skal jo kunne stejle, osv uden problemer.

Udover det, for at konvertere, er dette kit så nok, og er det overhovedet godt til prisen?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=10009


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Singlespeed MTB gearing
  • #1   23. mar 2013 Jeg havde nok smidt en SS klinge på også, for ikke at tabe kæden foran smiley gearing afhænger af, hvilke spor du vil køre, hvor stærk du er og om det er 26" eller 29"...

  • #2   23. mar 2013 Morten tror du misforstår hvad han vil bygge eller så gør jeg. Tror det er en Trial ikke Trail cykel han vil bygge. Når han skriver "skal jo kunne stejle, osv uden problemer"
    Men hvis det er et alm 26" stel du har så er det umiddelbart ikke det mest velegnet, lidt for stort og for store hjul.


  • #3   23. mar 2013 Hahaha, undrede mig også lidt over, at det at kunne stejle var førsteprioritering smiley

  • Magnus F
    Magnus F Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 25
    #4   30. mar 2013 Det er egentlig kun fordi jeg vil prøve det, og ja det er en 26", og ja det er trial jeg mener smiley Det er en fuji, kender dog ikke modellen på nuværende tidsspunkt..

Kommentér på:
Singlespeed MTB gearing

Annonce