{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk valg til mtb 29"
  • #2   9. jun 2013 Jeg har netop bestilt Rocket Ron til min egen, da mine Racing Ralph er ved at være færdige. Synes ikke der er helt greb nok i Racing Ralph.

  • #3   9. jun 2013 Schwalbe Rocket Ron, racing ralph, eller Continental Race king, Mountain king er et "mudder" dæk, og for groft langt det meste af tiden

  • #5   9. jun 2013 joooh men dæk til 500 kr stykket er ikke lige på budgettet lige pt desværre smiley


  • #7   9. jun 2013 Nej det kan jeg godt se, men må indrømme brugte dæk er ikke lige mig uden at se dem inden jeg køber. Og de ligger desværre på Fyn smiley

  • #8   9. jun 2013 Trek x-caliber 2013 er forholdsvis ny, hvor mange km holdte dine standard dæk?

    Jeg har samme cykel, men har dog ikke fået cyklet så meget, men tænkte på hvor langtid sådan et dæk normalt holder ved alm. brug på asfalt og skov?


  • #9   9. jun 2013 jamen min er fra midt januar så godt 5 måneder jeg bruger den jo en del på asfalt og jeg kan mærke de ikke står så godt ved i skoven mere. Jeg skal til 12 timers i rold om 2 uger og vil gerne ha nye på inden det.

    Det skal lige siges at de er ikke super slidte. men mønstret er squ ved at være langt ned.


  • robin H
    robin H Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   9. jun 2013 Jeg har et sæt dæk og slanger i 29 Schwalpe rapid Ron næsten ik brugt 300

  • Brian N
    Brian N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Svar: 6
    #11   9. jun 2013 spezialized groun control tilbud webike de er 1.9 og limer sig til jorden

Kommentér på:
Dæk valg til mtb 29"

Annonce