{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Headset {{forumTopicSubject}}

Hej CG!

Jeg er i gang med at flytte mine dele over på et andet stel da det gamle var blevet for småt.
Jeg er dog stødt ind i problemer, jeg kan ikke få indstillet topcappen så jeg kan dreje frit uden at der er et helvedes slør i forgaflen, og det er jo ikke så godt.

Nogle forslag til hvad problemet kan være? Det skal siges at de styrfittings jeg bruger er lidt gamle, men de virkede nu altså fint på den sidste cykel de sad på.

Rammen som jeg har fået af min ven har også altid spillet for ham, så heller ikke her kan jeg se noget problem.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Headset
  • #2   29. aug 2013 Bruger du den samme gaffel som sad igennem headsettet tidligere? Der hvor stilken sidder fast på resten af gaflen skulle der gerne sidde en ring, som gør at gaflen passer på lejerne i headsettet, og den skal man huske at flytte så ringen følger med headsettet, for ellers fungere det overhovedet ikke.

  • #3   29. aug 2013 Hvis det er racecrown du mener sidder den der. Men nej, det er ikke samme gaffel som tidligere har siddet gennem headsettet..

  • #4   29. aug 2013 Det var den jeg mente. Og det er den som passer til headsettet?

  • #5   29. aug 2013 Det skal jeg så ikke kunne sige, gaflen headsettet blev brugt til i sin tid er for længst solgt videre..

    Den virker ellers til at gå ret pænt i hak, det er mere i det øverste leje at den er gal..


  • #7   30. aug 2013 Hmpf, så må jeg jo købe et nyt headset..
    Nå, tak for det! Jeg melder lige tilbage senere idag om det virker eller ej!


  • #8   30. aug 2013 Jeg begik samme bommert da jeg solgte min forgaffel til en polak, og jeg fandt et par sider hvor man kunne købe racecrown's til næsten alle headsets. Prøv at søg efter headsettets navn efterfulgt af racecrown og se om du ikke kan finde noget. Det er i hvert fald lidt billigere end at skulle købe et helt headset.

  • #9   30. aug 2013 Ellers kan du prøve at smide et billede op af det herinde, hvis du siger at det er toppen det virker til at være galt med. Så kan det jo være vi kan se om der er noget som mangler eller ser forkert ud. smiley

  • #10   30. aug 2013 Tror bare det bliver et nyt headset, har ikke rigtig tid til at rode med det, cykel skal være køreklar onsdag, og der er endnu ikke monteret forskifter, indstillet gear osv. Og har desværre ikke tid i weekenden smiley
    Men kommer lige med en melding alligevel smiley


  • #11   3. sep 2013 Skidtet blev hentet ved den lokale idag og spillede satans godt..
    De havde skiftet nogle lejre og lidt, sikkert også race crown, har ikke lige åbnet og kigget xD


Kommentér på:
Headset

Annonce