{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Styr og frempind? {{forumTopicSubject}}

Hejsa har været den glade ejer af en Bianchi Jab i lidt over et år og nu en Giant Athem, 1 år mere så samlet 2 års erfaring på mtb.
nu vil jeg så gerne opgradere min anthem lidt, så tænker nyt styr og frempind og muligvis saddelpind og da der er tilbud på 3T udstyr på http://www.evanscycles.com/ tænkte jeg det ville være et godt sted at starte, men hvordan med styret, skal det være flat eller riser, hvor meget vinkel skal der være, hvor lang skal frempinden være? jeg køre ikke decideret løb men det må godt gå lidt stærkt, dog stadig med noget komfort. umiddelbart skulle stellet passe til mig, blev målt og prøvede to størrelser stel. Så spørgsmålet er nok hvordan de forskellige faktorer påvirker ens cykel oplevelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styr og frempind?
  • #2   24. aug 2015 For mig at se er der kun ét svar, nemlig et rigtig bike fit. En god fitter kan få dig til at sidde helt perfekt og når du har alle målene til cyklen så kan du købe ind efter dem. Du bliver bla. Tjekket efter med saddel saddelhøjde frempind såler og div. Kan varmt anbefale et BGfit eller også et velofit ved Thomas Bundgaard, smiley

Kommentér på:
Styr og frempind?

Annonce