{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.060 visninger | Oprettet:

Ændre gear hvordan??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en elcykel som jeg er glad for. Den har 3 indvendige gear. Jeg bruger 3. gear hele tiden, er aldrig i første og andet. Men selv 3. gear er ligesom for lidt. Man hjulrer af sted. Kan man ikke lave det så gearene trækker på en anden måde. Sådan at det der er 1. gear nu laves om til det som 3. er nu og så 2. og 3. bliver tilsvarende langsommere pr. runde.

Ved ikke om det er til at forstå. hvad jeg mener. Jeg er totalt uteknisk men kunne I måske give nogle gode råd, som jeg så kan give videre til en som kan hjælpe mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændre gear hvordan???
  • #1   23. sep 2015 Mindre tandhjul bagpå.
    Kender du nogle som kan lave det, så tæl tænder for + bag, så kan du finde ud af, hvilken størrelse tandhjul, der gør så 1 gear tilsvare 3.


  • #2   23. sep 2015 Du vil ikke kunne ændre så meget på udvekslingen, at dit nuværende 3. gear, skal blive dit kommende 1. gear
    Man som tidligere foreslået, så start med at skifte det bagerste tandhjul, det er nemt og koster ikke ret meget, og skift det til det mindst mulige der er plads til.
    Er det ikke nok, så må du ud og investere i en større tandhjul til for, men det er noget dyrere og mere besværligt at give sig i kast med når man ikke ved så meget om det, og så er det nok også svært at få plads til et større tandhjul foran på grund af kædeskærmen.


  • #3   3. nov 2017 man kan altid købe større kæde skærm

Kommentér på:
Ændre gear hvordan???

Annonce