{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Tom H
Tom H
Tilmeldt:
5. apr 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Skift af krankbox {{forumTopicSubject}}

Her lige købt en brugt Felt q620, og skal have skiftet krankboxen da der er slør i den. Jeg har set videoer af hvordan man gør, men jeg har svært ved at finde den rigtige krankbox. Er der nogen der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af krankbox
  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #1   26. jun 2016 Ikke uden at vide hvad der sidder i nu

  • Tom H
    Tom H Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #3   26. jun 2016 Skal jeg forstå jeres svar på den måde, at jeg bliver nød til at skrue krankboxen ud, for at vide hvad det er for en?

  • Tom H
    Tom H Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #5   26. jun 2016 kommer her smiley

    profilbillede
  • Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følgere: 5 Svar: 25
    #6   26. jun 2016 68-73mm BSA

  • Tom H
    Tom H Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #8   26. jun 2016 Tak for feedback. Er der da bedre kranksæt end det der sidder på? Alså noget der er bedre at skifte til.

  • #9   27. jun 2016 Køb et deore kranksæt. Eller tag forbi din lokale (seriøse) cykelbutik og få dem til det.

  • Bo Heinrich L
    Bo Heinrich L Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #10   3. jul 2016 har selv en sund respekt for at skille en fabriksmonteret krank , har været ude for at de har taget fejl af loctitte(lim) og fedt så den var næsten umulig at skille ad, hvad med en hollowtech krank , er let at skille , men det kræver også at du skal have nye klinger


  • #12   3. jul 2016 Jeg plejer at hive luftnøglen frem når det er en slidt firkantboks i et alustel.. Det har aldrig slået fejl...

    Ellers medfører det regl blodige hænder, ødelagt værktøj/boks/cykel og dårlig humør...


Kommentér på:
Skift af krankbox

Annonce