850 visninger
|
Oprettet:
Michael Rasmussen dopet? {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
Det er ikke bekræftet endnu, men sikke da en skam hvis det bliver bekræftet..
Men ved heller ikke om det kan komme som en overraskelse for nogen, selvom jeg dog har valgt at tro det bedste om manden og forsvaret ham hele vejen. Vil jeg stadig, indtil det modsatte er bevist.
Hvad sir i?
jun 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Cykler: 1 Emner: 177 Svar: 995
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Cykler: 1 Emner: 51 Svar: 329
Man kan i samme forbindelse spørge sig selv. Hvordan kunne Lance i alle de år køre fra alt og alle uden doping????
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.588
Lidt ligesom vi ser Usain Bolt løbe fra alle. Nogle har bare en vilje og en styrke der er ud over det sædvanelige.
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Cykler: 4 Emner: 21 Svar: 377
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Cykler: 4 Emner: 21 Svar: 377
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 89 Svar: 1.190
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.477
- det er vistnok det eneste doping han "lovligt" er på ;).
kemo er slet ikke doping, kemo er til for at slå din krop ihjel..
jun 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 46
Men folk må da alligevel face the facts. der var mange som pludselig meldte sig som tidligere dopet her for et par år siden. Nogle af dem kom sikkert som en overraskelse.
Men man må håbe at det har skramt de fleste fra at tage det så løbet er mere "reelt"..
Men lige meget hvad, så er touren sgu topklasse underholdning
Som Andreas L siger så ER der folk med overlegen fysisk og mentale evner som andre bare ikke kan hamle op med. Man kan aldrig gå ind og sige at en bestemt rytter tager doping, det kan kun en blodtest vise. og ind til da er ryttere jo uskyldig, hvilket jeg også holder mig til.
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 87 Cykler: 17 Emner: 66 Svar: 561
Hjernen er det stærkeste i hele kroppen og hvis man kan "overvinde " den så kan man utrolige ting....
Tjek evt. nogle af de ting som David Blaine kan med sin krop! Tænker på de ting hvor han viser udholdenhed, rent faktisk har Lance arbejdet sammen med nogle af de samme folk som Blaine gør....
Dermed ikke sagt at alle kan det, så derfor er der jo nok nogen indenfor sport der bruger andre løsninger for at nå de mål!
mar 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 165
Smerte er en følelse - følelser er for kællinger!
Eller:
Smerte er svaghed der forlader kroppen.
Man kan i rimeligt vid udstrækning undertrykke sin smerte, det handler om at vænne sig til det.
Jeg tror selv at MR har været dopet - men læg mærke til at jeg skriver TROR, for han er (så vidt jeg husker) ikke dømt, og så skal han ikke straffes!
At han er blevet straffet for ikke at oplyse korrekt opholdssted, det er fint nok, det er en del af reglerne. Men han skal ikke kaldes dopingsynder, hvis der ikke foreligger en dom.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 11 Svar: 481
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 2 Emner: 61 Svar: 208
så så jeg fkatisk en udsndelse på dicovery, og der viste det sig faktisk ÉN af tingene der gør ham meget unik, sammen med indurain, er at deres lunger, iltede deres blod, ca 30% bedre end deres medcykellister..
men min mening til den slags, er at den sport vil altid være rådden når man kommer til tops, og der er ikke en skid man kan gøre ved det, og jeg støtter det på ingen måder, og jeg har mine aner om de ikke ale sammen er dopet på den ene aller anden måde
men UANSET HVAD, så har jeg da også respekt for dem, at kunne køre så mange km dag efter dag, det ÉR da lidt utroligt, og imponerende
når de kommer i mål, så ligner de jo en der er lige ved at lukke låget på kisten efter sig, og næste dag så pjatter de og ligner et nyfødt barn med mod på livet
Michael Rasmussen dopet?