{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Cykelholder - Thule G6 eller Atera Strada EVO {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger på cykelholder og kan ikke blive sikker. Jeg er vandt til Euroway G2, men vil have en nyere og med smartere montering på træk

Begge kan have 3 cykler
Begge har arme, som kan afmonteres på nemmere montering
Thule vejer 3 kg mere
Begge kan få udvidelse til 4. cykel
Begge kan vippe - EVO skyder også bagud
Thule måler 139x84
Atera måler 100x72, men kan udvides til større cykler

Jeg kan godt lide stropperne fra Atera, da de virker mere skånsomme mod min smukke ramme, men derudover er jeg i tvivl.

Er her nogen med erfaringer om begge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelholder - Thule G6 eller Atera Strada EVO
  • #1   22. aug 2018 hej Jonas har en atera strada sport tror jeg den hedder. Købte den pga den var let da jeg skal slæbe den til et kælder rum efter hver tur. Må indrømme jeg overvejer og sælge den igen fordi jeg ikke kan blive venner med den.

    1. Skal man have flere cykler på skal man føre armen til cykel nummer 2 igennem stellet på nr1. ( lidt besværligt til tider ). Kan dog se de har fået et andet system til og tage armene af end mit har.

    2. de ovennævnte stropper har ridset mine carbon fælge samt carbon stel smiley og ja der sidder en lille pude på men de sidder desværre stadig og gnaver da puden kun er i enden
    smiley
    Men let stativ og virker som krav men har lige de 2 punkter der.


  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   25. sep 2018 Hej Jonas. Jeg har selv Thule og har en kammerat der har Atera og kan kun sige at Ateran virker lille, så der ikke er så meget plads mellem cyklerne, hvor Thulen har en længere arm til anden cykel og derfor står cyklerne ikke og gnubber op ad hinanden. Hilsen Morten

  • #3   25. sep 2018 Har også Atera og kan tilslutte mig der de to andre siger. Jeg har små stof stykker jeg beskytter fælg og stel med for ikke at få ridser. Har jeg flere cykler syntes jeg de står meget tæt, så må også sørge for at de ikke kan stå og ridse hinanden

Kommentér på:
Cykelholder - Thule G6 eller Atera Strada EVO

Annonce