{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

SaxoBank - er der krise ?? {{forumTopicSubject}}

Hej,

virker det ikke som at det hold er virkelig i krise mht ryttere og hvordan de lige opfører sig etc etc ?

Man kunne godt være tilbøjelig til at tro, at der er visse ryttere som bare skider på det hele fordi de skal køre på andet hold til næste år ?

Uprofessionelt......hmmmmmm ja ?

Gi' den gas
Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SaxoBank - er der krise ??
  • #1   18. sep 2010 Og nu hvor Fabian ikke er en del af holdet til næste år.....hmmm der bliver godt nok plads til nye talenter eftersom at alle stjerner er væk....

Mon Contador kan finde Tour'en igen ?

• #2   18. sep 2010 ja der sker noget men ja der bliver plads til nogle nye spændene at se hva der kommer til at ske

• #3   18. sep 2010 Det bliver uden mig.....de kører ikke på de rigtige cykler og der er ikke tid

• #4   18. sep 2010 Hatten af for din kørsel Jakob, men jeg tror heller ikke du er helt klar til holdet.
    Det bliver godt nok et andet hold. Tror personligt at Andy kommer til at skuffe næste år. Han opfører sig jo som en forkælet teenager frem for en prof sportsmand.

• #5   18. sep 2010 Narj med de manglende ryttere....så er det ikke lige noget for mig smiley

Men syntes egentlig at Andy og Fabian da har skuffet meget under Vuelta'en mht deres opførelse.

• #6   18. sep 2010 det er forfærdeligt at fabian er væk til næste år smiley

• #7   18. sep 2010 jeg må også sige at specielt Fabian skuffer med hans opførsel.

Andi er er ung og vild mand lidt alla Tom Bonnen og Jan Ulrich, med sine byture. Han kommer så til at køre et eller 2 løb mere for Saxo Bank inden han holder, så han har mulighed for at "slutte" på en ordenlig måde.

Men det Andi, Frank, Fabian, Basso og mange andre har til fælles er Bjarne Riis. Det er han der har spottet dem og har været med til at gøre dem til de super ryttere de er i dag. Så jeg er sikker på at Riis har evnerne til at få nye og unge talenter ind på holdet, som han så kan bygge op.

"En kæde er ikke stærkere en sit svageste led" og det gælder også for Fabian, Frank og Andi

• #8   19. sep 2010 Kan ikke forstå han ikke skriver med Michael Rasmussen. . Han fortjener sgu en chance mere.

• #10   19. sep 2010 der er altid 2 sider af samme sag og ja riss har sikker sagt nogle lidt uheldige tig til de ryttere men helt ærligt hvis du havde 2 ansatte som havde fået nyt job og de gik rundt til dine andre ansatte og prøvede at hyrre dem uden din viden ville jeg da også blive lidt pist.
    og hvis man har en kontrakt hos en arbejdsgiver som man ikke er helt tilfresh med sikker pga. at man kan få en kæmpe lænstigning et andet sted så må man da opføre sig nogenlunde anstændigt indtil der er kommet en løsning.

• #12   19. sep 2010 Det er ganske normalt at éns arbejdsmoral daler når man sidder i opsagt stilling.

Men dertil skal man huske, at man ikke skal smække mere med døren end at at man vil gå igennem den igen.

Gi' den gas
    Jakob

• #13   19. sep 2010 ja men mon ikke det har en del at gøre med penge??

og det er da lidt underligt at næsten alle de rytter der forlader riss hold falder markant i deres prestations niveu (stave:o))

Kommentér på:
SaxoBank - er der krise ??

Annonce