{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Ny i racerverdenen {{forumTopicSubject}}

Hej venner,

Har netop købt mig min første racer, og har brug for lidt hjælp til en verden som jeg intet aner om smiley

I første omgang tænker jeg, at jeg skal have fat i nogle klikpedaler og nogle cykelsko. Er det ikke smart at få et par kombipedaler, jeg har kigget lidt på de her:

http://www.cykelgear.dk/reservedele/pedaler/combi-pedaler-klikalmspdlook/shimano-combi-spdalm-a530-sort

Men hvordan så med sko, passer alle til dem?

Derudover skal jeg have skaffet mig noget cykeltøj. Jeg løber i forvejen ret meget, så har en masse jeg kan bruge, men slipper nok ikke udenom, at skulle investere i nogle bukser med en pude?

Nogle gode/billige hjemmesider?

Og ellers, hvad er must haves med en racercykel?

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny i racerverdenen
  • #1   4. jul 2012 Kombipedaler er gode hvis du også skal bruge cyklen i dagligdagen, ellers så vil jeg anbefale dem her (link fjernet)detaljer/190045.html, som også kan fås som pakke løsning, hvor du både får sko og pedaler.

    Jeg vil nok invistere i noget cykeltøj som fås i mange forskellige prisklasser, du skal vel også have cykelcomputer, drikkedunk, hjelm, cykelbriller m.m.

    Prøv at kigge på denne hjemmeside, bruger den selv meget: (link fjernet)


  • #2   5. jul 2012 Bruger også Look pedaler jeg har dem der heder LOOK KEO Classic. Som jeg er yders tilfreds med. så dem går du ikke fejl af.

Kommentér på:
Ny i racerverdenen

Annonce