{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.038 visninger | Oprettet:

Garmin edge 800 vs Endomondo??? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og cykle 130km i søndags og efter ca 100km løb min mobil tør for strøm ved brug af Endomondo.

Jeg overvejer nu og købe en Gamin edge 800 men vil lige høre om det er pengene værd eller om jeg heller skulle købe et bedre batteri til min mobil???

Hvor længe holder strømmen på garmin edge 800?
og er der andre fordele ved at bruge garmin i forhold til Endomondo eller omvendt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garmin edge 800 vs Endomondo???
  • #1   1. sep 2012 Nu kan jeg kun snakke for min egen mobil. Men da jeg skulle købe ny mobil var jeg også rimelig vild med en gps ting, men jeg besluttede mig for at købe en mobil og bruge den præcis som dig.

De sidste 18 måneder har jeg med stor tilfredshed brugt min samsung galaxy og ved brug af endomon, sportstracker og spotify, så kan jeg bruge den i minimum 3 timer. Jeg cykler sjældent længere så på den måde har det ikke været noget problem for mig.

Jeg lytter gerne med her.

• #2   1. sep 2012 Det kan ikke sammenlignes hvis jeg skal være helt ærlig.

Du får så meget mere funktionalitet med en edge i forhold til en mobil med endo

• #6   1. sep 2012 Jeg har nu købt en gamin Edge 800 med speed/cadence sensor og pulsbælte, de skriver at den skulle kunne holde strøm i op til 15 timer.
    Så håber jeg bare at jeg bliver glad for den, og at jeg kan finde ud af at bruge den.
    Men skriv endelig stadig om fordele og ulemper ved garmin og endomondo så jeg kan få noget mere viden.

• #7   1. sep 2012 Tillykke med dit køb.. En ting du skal huske nu når det er lyst i stort set al den tid man er ude at cykle, så skal du enten slukke helt eller gøre så der ikke er lys i skærmen så lang tid af gangen da det sluger en masse strøm smiley

• #8   1. sep 2012 Den jeg har købt hedder hr, jeg vil også gerne vide om jeg får mere glæde af den med andet kort og tilbehør? Eller om jeg har alt hvad jeg skal bruge, jeg køre både mtb og racer og vil bruge den på begge cykler.

• #9   1. sep 2012 Tak Mikkel
    det vil jeg huske men jeg vil jo gerne kunne se fart osv mens jeg cykler, jeg er max ude i 6 timer a gangen, er det så ikke nok bare at skrue ned for lysstyrken?

• #10   1. sep 2012 det var så lidt.
    Du kan sagtens se fart, puls osv. selvom lysstyrken på skærmen er skruet ned eller slukket, det er mere når det er mørkt f.eks. om vinteren at det er rart at der er lys på.
    Men selvom du har fuld lysstyrke på hele tiden så tror jeg godt at den kan holde i 6 timer. Mener garmin siger at den kan holde i ca. 20 timer under normale forhold.

• #11   1. sep 2012 Super det burde jo være mere end nok så, så skal jeg bare lære at bruge den for der er godt nok mange fungsioner men jeg må jo bare lege lidt med den, brusforviringen er på engelsk og det er ikke lige min stærke side da jeg i forvejen er svagt ordblind.

• #12   1. sep 2012 Min opfattelse er at den ikke er ret svær at bruge, så længe man bare skal bruge standard funktioner, jeg er heller ikke selv ekspert på den og alt det som den nok kan hvis man sætter sig ind i det.

• #13   1. sep 2012 Jeg har hørt at man kan dele sin træning på endomondo har du prøvet det?

• #14   1. sep 2012 Du kan exportere den til en fil fra garmin training center og uploade det til endo.

Eller bare dele den direkte til FB fra garmin hjemmeside

• #15   1. sep 2012 Lækkert det lyder ikke til at være så indviklet, glæder mig helt til at komme ud og afprøve den imorgen.

• #16   1. sep 2012 Du kan uploade direkte til endomondo fra din Garmin. Du sætter bare GPS'en til via USB, logger ind på endomondo, går ind under Træning og trykker på "importer workout". Så spøger din browser vist første gang om du vil installere Garmin plugin, det gør den kun en gang. Derefter er det bare at importere fra din Garmin på den måde hver gang du har trænet. Det er nemt og tager 2 minutter smiley

• #17   1. sep 2012 Tak Rasmus hvad skulle jeg gøre uden jer og forumet det er altid nogle som er hjælpsome.

• #18   1. sep 2012 Ah cool

Kommentér på:
Garmin edge 800 vs Endomondo???

Annonce