{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Bmx/Dirt hoppe højere!!!????? HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hjælp jeg har et par problemer med at hoppe højere på flyouts. Hopper kun ca 20 centimeter og jeg vil gerne hoppe højere så jeg endelig kan lande en 360. Har fået at vide at man ikke skal lave et bunnyhop men et hop hvor man løfter begge hjul på samme tid er det rigtigt??? Plizz ik ignorer


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmx/Dirt hoppe højere!!!????? HJÆLP
  • #1   7. mar 2013 Det er ren træning, hvis du laver en "hurtig bunny", altså så man selv har følesen af den men at det ikke som sådan kan ses udefra har jeg selv oplevet at få mere luft under hjulene smiley

  • Kenneth B
    Kenneth B Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 25
    #2   8. mar 2013 start med og lave 360 på flad jord...! når du kan det kan du begynde og gøre det på div trials..!

  • #3   15. mar 2013 jeg startede med at løfte styret op til brystet og så sænke det ned igen det var sådan jeg lærte at få mere luft på dirt jumps

  • #4   5. apr 2013 Tak men mener mere pump op af ramper eks vis man laver 360 barspin osv. Hr man ikke tid til at lave en bunnyhop

Kommentér på:
Bmx/Dirt hoppe højere!!!????? HJÆLP

Annonce