{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Endurance MTB motionsløb {{forumTopicSubject}}

Hej

Min far og jeg havde planer om at cykle til Schweiz i slutningen af juli, men da han lige er styrtet på rulleskøjter(!), så er det tvivlsomt, at han bliver rigtigt klar, da han også skal lave noget ved huset.

Anyway, så er jeg jo ved at være i form, og vil gerne smide klatremissen rundt på nogle lange motionsløb.

Hvad kan folk anbefale af motionsløb af længere distancer hen over sommeren/efteråret? Min kondi er støt stigende, cykler 40 km om dagen som pendling, og træner derud over. Jeg har ikke cyklet frygtelig meget i skoven. Det er mest i år, hvor jeg har fået min Specialized, før det var det meget lidt.

Tænker jeg skal prøve noget 12-timers senere på året. Så noget, der vil være god forberedelse til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endurance MTB motionsløb
  • #1   7. jun 2013 faaborg marathon på lørdag smiley

  • #2   7. jun 2013 12 timer i silkeborg 18 august var en mulighed. Så skal du jo bare køre solo..
    Ellers kig mtbkalender.dk om der skulle være nogle marathon løb..


  • #3   7. jun 2013 Kongesporet i Roskilde
    http://www.kongesporet.dk


  • #4   7. jun 2013 12 timers MTB- løb i Rold skov, d. 22. Juni. - Skal selv ned og kører solo smiley

    http://www.12timerirold.dk/


  • #5   7. jun 2013 Damn, det med 12 timer i Rold lokker. Meeeen, det er måske lidt hårdt at starte med 12 timer smiley

    Det i Silkeborg har faktisk været i mine tanker, det tænker jeg, at jeg vil. Der er formen også ved at være på plads. Jeg må lige kigge kalenderen igennem. Skal ikke til Jylland i denne måned, men skal holde en del af sommerferien derovre, og tænker at cyklen skal med.

    Kom gerne med flere anbefalinger smiley


  • #6   7. jun 2013 Jamen så prøv at finde en makker til rold og køre duo..

  • #7   7. jun 2013 Marc.. Der er jo ingen der siger du skal køre alle 12 timer vel smiley Jo hvis man vil vinde er det selvfølgelig en god ide.

    Men 12 timers kan køres af alle uanset ambitions nivue. Man justere bare sin hastighed til at køre så mange timer som muligt.


  • #8   7. jun 2013 Jeg må indrømme, at det lige så meget er økonomien i det, der afholder mig i denne måned. Der ryger jo hurtigt 1k kr på at komme over, 500 for løbet og så skal jeg også lige have nye dæk. Det er lige rigeligt, da jeg lige er flyttet.

    Tror umiddelbart, at jeg kan holde forholdsvis længe på cyklen, men det skal jo prøves. Jeg vil have svært ved at køre duo, tror jeg smiley

    Jeg kan godt lide at løbe, og løb marathon sidste år på 3.33. Det var jeg ret godt tilfreds med! For et par uger siden kørte jeg 100 km landevej med en kammerat, vi holdt snit på 31, så det var også ok. Men MTB er jo noget helt helt andet, men også sjovere, skulle jeg mene. Det er det, jeg vil have som primær sport de næste par år, vil jeg tro.


Kommentér på:
Endurance MTB motionsløb

Annonce