{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  La marmotte
  • #1   11. sep 2014 Det er der en god chance for, der er ca 2500 Danskere der køre det hvert år smiley

    Er der noget specielt du vil vide ??


  • #3   12. sep 2014 Hvad det koster og komme til løbet.
    Hvor man kan melde sig til det henne.
    Hvor mange km man skal ha i benene ca


  • #4   12. sep 2014 Jeg tror nok det koster omkring 100 Euro, men køb en tur med hotel og service vogn, det koster det samme som hvis du selv skulle lave turen.

    Det kommer an på hvad du vil med løbet og hvordan du træner, men du skal have em fornuftig træningsmængde i ca 6 mdr op til løbet på måske 3 x træning om ugen på i alt 6 timer og og så de sidste 6-8 uger op til løbet skal du ud og køre rigtig langt nogle gange og også havde en god portion intervaltræning så du kan få nogle flere watt i benene.


  • #6   12. sep 2014 ...og så ville det være en god ide og have prøvet nedkørsler af bjerge før du deltager i løbet (hvis du altså ikke har prøvet det før).

    Tag eventuelt en tur til Harzen. Her er bjergene/bakkerne ikke så høje, så et godt sted og træne nedkørsler (og opkørsler). Eller tag sydpå og træn i deciderede bjerge med nogle der har prøvet det før..

    Der er vist en del der tager ned til frankrig en lille uges tid før, så de kan træne lidt bjergkørsel inden selve løbet.

    Jeg tror der er mange som undervurderer nedkørslerne og fokuserer på de mange og lange opkørsler. Det er på nedkørslerne du kan vælte og slå dig halvt fordærvet. Jeg hader personligt, at køre nedad fordi jeg føler det er ubehageligt når det går så stærkt i sving og fordi det er besværligt og bremse i de høje hastigheder. Har man ikke prøvet at køre ruten før, så kan man jo ikke vide hvilke sving der kommer eller om der kommer grus og småsten eller andre ubehagligheder.

    Og få så lav gearing på som muligt. Det kan godt være du kan komme rimeligt op ad de første bjerge, men på det sidste bjerg kan det jo godt være, at benene er trætte. Nogle bagskiftere kan tage en større kassette, fx 30 eller 32 tænder....


  • #7   13. sep 2014 DANcycling arrangerer ture derned og hjælper med alt fra startnumre, indkvartering på egne hoteller og servicevogn.

    http://dancycling.dk/


  • #8   15. sep 2014 Nogle der ved hvordan man kan tilmelde sig til den distance til la marmotte som er 70km smiley

  • #9   16. sep 2014 @Kevin Det hedder La Mi Marmotte

    http://dancycling.dk/cykelloeb/la-mi-marmotte.aspx


  • #10   24. sep 2014 @qat - Mange tak for linket smiley

Kommentér på:
La marmotte

Annonce