{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.105 visninger | Oprettet:

MTB skovkørsel <Randers og Ålborg> {{forumTopicSubject}}

Hvor er de bedste steder at starte på MTB skov kørsel???
Mig og en kammerat skal til og igang. Er der nogen gode råd til udstyr træningstider osv. ? Hvis man skal have en nogenlunde form uden at blive til en Rasmussen smiley

Jeg har en Scott Scale 50. Og hans cykel er en Cube LTD team. Så der er vi fint dækket ind.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MTB skovkørsel <Randers og Ålborg>
  • #1   11. mar 2008 Hvis du vil være som Rasmussen og de folk der skal du bare tage noget doping!

Men ellers ligger der nogle fede steder i området omkring Viborg, skovene ved Haldsø og Dollerupbakker, og det er jo ikke fordi det tager så mega lang tid at køre fra Randers til Viborg.

Skriv til på min profil hvis du vil vide mere, og smid en stemme på min Trek! smiley

• #2   11. mar 2008 det var sku hurgtigt du fik handlet den scott var det ik dig der havde de too modeller oppe på forum i går

• #4   12. mar 2008 Tak for svarerne. Det lyder rigtig fint.

Til daniel M: Der er jo nogen af os der ikke triller tommelfingre en hel dag..

• #5   24. mar 2008 du kommer fra randers ik,,, så ville jeg bruge noget tid til at starte med at køre ude i indskovene lige vest for fussing sø... 12-13 km,, lige udenfor randers.... der er to ganske fede ruter alt i alt 30 km rute...

ruterne starter fra vasevej 7 fra slottet...
    kort:
    (link fjernet)

Kommentér på:
MTB skovkørsel <Randers og Ålborg>

Annonce