{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

hvor mange CG'ere køre i DMK ? :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har et godt stykke tid kørt xc mtb alene. men har nu overvejet om det ikke er på tide at finde et par stykker at køre sammen med.
Og hvorfor så ikke i en klub tænker jeg smiley Jeg bor i Lyngby, så DMK vil jo være oplagt.
Men nu tænker jeg så på, kan jeg bare møde op på søndag, og så prøve at køre med ? eller skal det være til de desiderede "introture" ?

kom gerne med jeres indputs til klubben, og om jeres mening om den. Bliver der lavet gode arrangementer og andre hygge ting ?

mvh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange CG'ere køre i DMK ? :)
  • #1   3. feb 2009 www.mtb.dk smiley Det er nok det rigtige sted for dig...

• #2   3. feb 2009 Reglen siger du skal vente til en intro tur....

Men hvis jeg var dig ville jeg helt klart møde op på søndag.

Der blir kørt lige fra kaffe kage hold til ræs hold. Du spørg bare en af dem som råber højest. (folk har det med at vente til der en der råber højt og så tag de med ham) og så spørg du kan trille med... de siger helt sikkert ja.

Ville selv dukke op men har lige små 100 servers der skal upgraders.... der røg den søndag.....

• #3   4. feb 2009 Andreas L: har spurt på mtb.dk smiley men der er ikke meget gang i det forum, i forhold til her..

Michael G: jeg havde ikke mulighed for at møde op her i søndags, og har jo ikke rigtig lyst til at skulle vente en hel måned til næste intro tur smiley

Kommentér på:
hvor mange CG'ere køre i DMK ? :)

Annonce