{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.813 visninger | Oprettet:

Emil Åmand c
Emil Åmand c
Tilmeldt:
20. aug 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 40

Ny Avenue stjålet :( {{forumTopicSubject}}

så skete det igen for denne uge.

min ny indkøbte Avenue Xs-3000 blev i nat stjålet fra min ellers stille vej.

var self låst, og låst med Abus kabel lås til et hegn.

låsen var klippet over i morges og cyklen var pist væk. smiley

hvad skerder for folk som køre rundt med en bolt saks, for at nakke cykler. hmm. øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Avenue stjålet :(
  • #1   2. mar 2009 ja de er sgu en trist verden

  • #2   2. mar 2009 fik du ikke også stjålet din anden cykel?
    ja nogle mennesker kan bare ikke kende forskel på dit og mit,


  • #3   2. mar 2009 tja.. Avenue er rene cykeltyve magneter.. Det havde jeg faktisk skrevet til dig i dit sidste emne, hvor du ville have en ny cykel, men jeg slettede det igen...

  • #4   2. mar 2009 hmmm.. jo. det var også mig som fik nakket den anden.

    man kan da bare ikke have en lidt flot cykel, uden den bliver stjålet. smiley

    nu er min plan at købe noget biligt, gammelt lort.


  • #5   2. mar 2009 Det er mega fladt smiley Cykeltyveri er noget forbandet pis!

  • #6   2. mar 2009 det burde forsikringen dække..

  • #7   2. mar 2009 jeg har da forsikret alle mine cykler?

  • #8   2. mar 2009 ja ja.. den klare indbo´s forsikringen. og mister faktisk intet på det. da der var rabat på cyklen.

    så er spørgsmålet bare om jeg tør købe en dyr cykel igen.. de er jo lidt sjovere at køre på end en brugt lorte cykel?


  • #9   2. mar 2009 Jeg har fået stjålet 3 cykler inden for de sidste 3 år.

    Jeg nægter at give op og købe noget skrammel. Jeg kører på min cube hver dag, og jeg vil under ingen omstændigheder lade mig kue ud af den glæde den giver mig.

    Så må den bare sikres bedre.

    Selvom det pisser mig af slæber jeg den i et aflåst kælderrum hver dag, og når jeg er på arbejde står den i en opgang.
    Når jeg er i byen står den aldrig et synligt sted og er altid låst fast til et eller andet.
    Det er selvfølgelig ingen garanti overhovedet, men det kan bare ikke passe jeg skal lade cykelstjælende idioter bestemme om jeg skal have ondt i røven over at køre på arbejde.


  • #10   3. mar 2009 Det fandme sur røv at det sker igen!

    Jeg vil lige minde dig om at en indbosforsikring dækker ting som står inde i huset og på grunden, og at en kabellås ikke er forsikringsgodkendt, og derfor ikke dækkes.


  • #11   3. mar 2009 nej der var skam også en godkendt lås på..

    det er min fars forsikring som dækker den, da jeg er under 21.

    jeg har også besluttet mig at købe en ny Avenue. de skal nemlig ikke bestemme over mig,

    jeg køber bare en MC lås, må fandme være nok til at holde dem på afstand.


  • #12   3. mar 2009 Tror desværre ikke at det hjælper meget, større lås = større boltsaks smiley men man kan jo altid prøve smiley

Kommentér på:
Ny Avenue stjålet :(

Annonce