780 visninger
|
Oprettet:
Konditest {{forumTopicSubject}}
Hej,
Nu er jeg på banen med endnu et spørgsmål. Som en del af min egen personlige livsstilsomlægning og massivt vægttab, så har jeg delt mine planer op i 3 faser
Fase 1 Uge 1 – Uge 15
Fase 2 Uge 16 – Uge 25
Fase 3 Uge 26 – Uge 52
Som en del af fase 2 kunne jeg virkelig godt tænke mig at få foretaget en detaljeret test med blodprøver, kondital osv osv osv inden den starter. Og så en igen i slutningen….ganske enkelt for at kunne se udviklingen og evt tilrettelægge træning og kost ud fra det.
Er der nogen som har en ide om hvor jeg skal henvende mig ??
Jakob
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 3 Emner: 2 Svar: 65
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 268 Svar: 1.843
ja jeg har fundet frem til noget på Vestbad hvor man får tjekket:
Total kolesterol
Fedtprocent
Blodtryk
Blodsukker
BMI / Vægt & højde
Konditest
Samtale om kost / vaner
Men vil da gerne have trukket en masse blod så de kan vise om jeg må stille op i Touren eller ej
jun 2006
Skal jo gerne være sikker på at den hårde træning giver andre resultater end bare vægten
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 3 Emner: 2 Svar: 65
Alt efter hva du ønsker at have fokus på (forbedret kondition, vægttab, eksplosivitet osv) så kan du få lagt eller selv lægge et træningprogram herefter. Men selvom du eks. fokusere på vægttab betyder det jo ikke at det ikke også kommer til at gavne din kondition generelt!
Så bare klø på!
jun 2006
det er rigtigt.... -19,3kg siden 1 januar har uden tvivl gavnet meget på helbredet og ikke mindst kondien.
Og motivationen er i top....så jeg skulle ikke en gang tvinge mig selv til at cykle en tur i det her blæsende vejr.....for det er altid en fornøjelse at trille en aftentur.
Men må lige have familien med på banen så de lige kan guider mig i den rigtige retning
Konditest