{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Konditest {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nu er jeg på banen med endnu et spørgsmål. Som en del af min egen personlige livsstilsomlægning og massivt vægttab, så har jeg delt mine planer op i 3 faser

Fase 1 Uge 1 – Uge 15
Fase 2 Uge 16 – Uge 25
Fase 3 Uge 26 – Uge 52

Som en del af fase 2 kunne jeg virkelig godt tænke mig at få foretaget en detaljeret test med blodprøver, kondital osv osv osv inden den starter. Og så en igen i slutningen….ganske enkelt for at kunne se udviklingen og evt tilrettelægge træning og kost ud fra det.

Er der nogen som har en ide om hvor jeg skal henvende mig ??

Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konditest
  • #1   17. mar 2009 Jeg ku forstille mig at en idætist ville kunne hjælpe dig.. Men er faktisk ikke sikker! Mener der på et tidspunkt var mulighed for at få lavet sån en test på mit studie Institut for Idræt i København, men er ikke sikker på det er noget man gør mere.

  • #2   17. mar 2009 Nick E,

    ja jeg har fundet frem til noget på Vestbad hvor man får tjekket:

    Total kolesterol
    Fedtprocent
    Blodtryk
    Blodsukker
    BMI / Vægt & højde
    Konditest
    Samtale om kost / vaner

    Men vil da gerne have trukket en masse blod så de kan vise om jeg må stille op i Touren eller ej smiley Ej det skal bare være noget som fortæller alt....og betaler meget gerne for det


  • #4   17. mar 2009 Hihihih.....kom lige i tanke om at en stor del af familien er læger.....så må lige have dem med på råd om hvad jeg gør smiley

    Skal jo gerne være sikker på at den hårde træning giver andre resultater end bare vægten smiley


  • #5   17. mar 2009 Der skal nok komme andre resultater end på vægten når du begynder at træne! :O)

    Alt efter hva du ønsker at have fokus på (forbedret kondition, vægttab, eksplosivitet osv) så kan du få lagt eller selv lægge et træningprogram herefter. Men selvom du eks. fokusere på vægttab betyder det jo ikke at det ikke også kommer til at gavne din kondition generelt!

    Så bare klø på!


  • #6   17. mar 2009 Nick,

    det er rigtigt.... -19,3kg siden 1 januar har uden tvivl gavnet meget på helbredet og ikke mindst kondien.

    Og motivationen er i top....så jeg skulle ikke en gang tvinge mig selv til at cykle en tur i det her blæsende vejr.....for det er altid en fornøjelse at trille en aftentur.

    Men må lige have familien med på banen så de lige kan guider mig i den rigtige retning smiley Og da jeg er rigtig talmand....så vil jeg nyde at få en masse tal på bordet som jeg kan være stolt af smiley


Kommentér på:
Konditest

Annonce