{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Santa Cruz køb hjælp!
  • Lars O
    Lars O Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 13
    #1   11. nov 2016 https://www.stif.co.uk/

    Jeg tror dog ikke der er noget at spare kontra køb hos Rold Skov Cykelshop.


  • #2   11. nov 2016 De sender desværre ikke udlands, ja har bare ikke lige været forbi derovre endnu smiley

  • #4   12. nov 2016 Hi bike og lad dig ikke narre af hjemmesiden og "primitive" design...de har en kundeservice af en anden verden.

  • #5   12. nov 2016 Køb den da hos en lokal butik. Jeg har selv købt en(faktisk to), fin cykel. Priserne er også ret ens, faktisk var min lokale butik billigere end tyskerne, hvilket de også nævnte.
    Skriv en privat besked hvis du vil have mere info.

    Den grå er pænere i virkeligheden. Den sorte er også flot. Hvis du passer en L, kender jeg en butik der har en 2016 blå stående stærkt nedsat.


  • #6   12. nov 2016 Ville have den nye farve gloss Grey med rød, men synes sgu det er fordyrt 15900kr for D udgaven smiley

  • #7   12. nov 2016 Glem at købe sådan en cykel hvis du synes 16000 er dyrt. Det er en Santa Cruz, ikke en cube-canyon...

    Den model du får mest ud af, koster ca 30.000... Dem under ville jeg ikke synes var interessante...


  • #8   12. nov 2016 FJ
    Det er for dyrt for en tæskecykel, stellet er billigt nok for sig selv, men den komplette cykel, er priserne helt væk i forhold til specialized epic HT og Whyte 901 hardtails i samme pris klasse.


  • #9   12. nov 2016 Så køb en af dem. Det får du ikke nogen santa cruz af....


  • #11   12. nov 2016 FJ hvis du ikke kan komme med noget brugbart så hold dig væk fra opslaget smiley ellers stik mig nogle links

  • #12   13. nov 2016 Som du ønsker. Her er Link.

    http://www.bike-discount.de/en/buy/cube-analog-29-grey-n-black-n-green-230698

    Eneste cykel jeg kender hvor anal indgår i navnet.

    Skal du bruge købe en santa så skal du forbi en butik som handler med rigtige cykler.


  • #13   13. nov 2016 FJ
    Din gamle gnavpot, har været rundt smiley så kan du vel købe cyklen og afmonter sadlen og udleve din anale cykeldrøm smiley


  • #14   13. nov 2016 Jeps, jeg er gnaven, ihvertfald online.

    Må jeg spørge hvilken model du er på udkig efter?



  • #15   13. nov 2016 Det er highball 29 alloy, gloss Grey/red
    Fandt D modellen iUSA komplet til 11000kr og synes D modellen er for dyr herhjemme, når stellet koster 5600kr i UK.
    Jeg fik en pris i en shop herhjemme på D modellen til 15900kr.

    Så køber en specialized epic i stedet for og så flytter jeg delene over når jeg er træt af stellet. så bliver det måske også Carbon stellet, og opgraderinger mm.


  • #16   13. nov 2016 Nu må du jo ikke sammenligne priserne i usa direkte med priserne herhjemme.
    Santa cruz er et amerikansk mærke og derovre er de så selvfølgelig ikke påvirket af told og moms. Men når skidtet skal trækkes over vandet til danmark, så skal der told og moms på og så render priserne altså opad. Det er sådan set ligemeget hvilken cykel du finder derovre så er den tilsvarende billigere.
    Det samme gør sig gældende på komponenterne. Alt bliver fremstillet uden for europa og så kommer vores kære told og moms igen og gør alting dyrt med dyrt på.


  • #17   13. nov 2016 Nej men har gjort mit research med UK der er det 13600kr

    Ja, så den "billigste" løsning er at købe en specialized epic og så senere købe stellet, så får jeg et rigtig godt grundlag til at bygge cyklen udfra specialized.


  • #18   13. nov 2016 Tjaaaaa. Hjul passer måske ikke bag, krank passer ikke, og gider du køre med brain gaffel? Tjek lige kronrørshøjden også.

    Det er som regel altid billigt at købe den cykel man vil have, første gang, med det udstyr man ønsker.


  • #19   13. nov 2016 Mener ikke den er med Brain, men boost.
    det er vel nye kranklejer ellers er jeg faldet for race face atlas handlebar og krank sæt i kash.
    vil mene at kronrør er langt nok no probs der.

    Har de bliver nok kørt ihjel hjulene og så kommer der et andet fælge sæt på skrædersyet.
    Og saddelpind er til at overkomme.

    Desværre ikke hvad ang. Santa Cruz. smiley


  • #20   13. nov 2016 Nej bb30 duer ikke i en bsa ramme.

    Der er vist ikke hul igennem. Jeg kan ikke forstå hvorfor du snakker om at købe en specialized, hvis du gerne vil have en santa cruz.



Kommentér på:
Santa Cruz køb hjælp!

Annonce