{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Torben A
Torben A
Tilmeldt:
4. aug 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

ny racer {{forumTopicSubject}}

Hej der

Står og skal have en ny racercykel, har kigget lidt på Principia Elipse Carbon og på Willier Mortirolo, de kan fåes til nogenlunde samme pris, men hvilken ville i vælge, de er begge med Shimano Ultegra, har hørt at Principia ikke er så godt mere, men er ikke det at jeg hører hos forhandleren..........

Mvh. Torben


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny racer
  • #1   25. mar 2009 Selvfølgelig hører du det ikke fra forhandleren, han vil jo ligesom gerne sælge nogle cykler smiley det et svært valg, jeg vil sige pga. Principia ikke er ligeså godt som dengang, så er den jo ikke dårlig?

Kommentér på:
ny racer

Annonce