{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestille cykel hjem fra usa
  • #1   29. mar 2009 af ulemper. der kommer told oven i,,,

• #2   29. mar 2009 der er ikk noget sted du kan gå hen og brokke hvis der er en fejl eller noget går istykker...

• #3   29. mar 2009 Fordele: Det er typisk meget billigere derovre og du får det første lir inden det kommer til danmark.

• #4   29. mar 2009 Er det billigere end england?

• #5   30. mar 2009 Det er ikke billigere en england, fordi der kommer så mange afgifter på

• #6   30. mar 2009 Markus den fordel du nævner med at det er meget billigere der over skydes jo så lidt i sænk af de afgifter der kommer på når den blir taget i tolden.

Nææ jeg vil tag en tur til sverige.

En Rocky Mountian carbon ramme til 18.000skr kommer ned i 11.000 dkr.

• #7   30. mar 2009 Nogle der kender til nogle svenske hjemmesider ?

tjek evt. http://www.chainreactioncycles.com/ engelsk hjemmeside med meget gode priser især fordi den engelske pund står meget lavt.

Dog har jeg hørt at der ikke er stel nummer på cykler fra f.eks. england og man derfor ikk rigtig kan forsikre dem ? nogle der kender noget til det smiley

• #8   30. mar 2009 Ring altid til dit forsikrings selskab når du skal forsikre din cykel.

Det er ikke alle der har brug for et dansk lavet stel nummer.
    Så det kan sagtens lade sig gøre at få en cykel for udlandet forsikret.

svensk side.
    (link fjernet)

Tyskland er bedre at købe i pt.

Jeg skulle have 2*kassetter 3 kæder, gear/bremse, kranksæt kabler lidt værktøj.

CRC løb det op i 3400
    Bike-discount.de 2400

CRC justere deres priser til udlandet meget ofte så det er fløjtne lige meget om punden er lav. Så justere de bare priserne så det matcher det gør.

• #9   31. mar 2009 Hvis vi snakker brugt er stort set alle lande billigere end DK.
    Har lige købt en brugt dh låge fra usa, og må da sige det kan godt betale sig.
    selvom jeg skulle betale 12 % oven i de 25% moms, var det stadig et par tusind bedre.
    Og husk lige punden er under 8 i øjeblikket, så ind hos chainreaction og shop løs

• #10   31. mar 2009 fra CRC

Shimano XT Chainset M770 From 1182.80 DKK

Fra bike-discount.de

XT crankset FC-M 770 114,90 euro = 648dkr

Ja wow CRC er vildt billigt...

Som jeg skrev tidligere.. det er lige meget om punden er lav. CRC justere deres priser så de ikke taber det store....

• #11   31. mar 2009 Jamen du bestiller da bare derfra, vi andre vil også gerne have service for pengene!
    Og så har du lige fundet en enkelt ting der er billigere, det kan alle jo.
    Der er jo også ting som er tilbudsvare mm.

Ville til vær en tid vælge crc frem for de tyske, det er et helved når de sender forkerte vare. Hvis det er tilfældet hos crc, betaler de begge veje og sender altid noget ekstra med. Og så er der fri fragt på alt over 850kr(gælder dog ikk komplet cykel)

• #12   31. mar 2009 Det er skam ikke kun på en vare. Det er generalt.

Som jeg nu for 3 gang skriver er det fløjtne lige meget at punden er lav. CRC justere bare deres priser... ja de har god service. har selv brugt på den anden side af 15k hos dem på et år...

Servicen ja den er også kanon det er den også i tyskland. Alle har gode/dårlige oplevelser forhandlere, det kender jeg selv til fra begge steder. Dette kan ikke undgåes. CRC bruger GLS som er bedre kendt for deres manglene evne til at levere vare og når de endlig levere så er pakken skadet.

ps.. de snakker også engelsk i tyskland fyi....

• #13   31. mar 2009 Michael G -

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=30567 cube attempt til 7184,-

(link fjernet)

total samme cykel til 9,499,- ... ved ikke lige hvor stor en forskel der er på prisen der ?..

• #14   31. mar 2009 Vil bakke Michael G op - De tyske sider jeg har handlet med, har alle ydet fremragende service og de taler naturligvis engelsk. Jeg handler hvor det er billigst, det betyder, at jeg aldrig nogen sinde har bestilt noget fra crc. Der har altid været billigere steder.

• #15   31. mar 2009 Jeg har heller aldrig bestilt fra CRC, har altid kunne finne det billigere andre steder. Jeg bruger meget Totalcycling, der har jeg ikke det problem med at de justerer prisen.

• #16   31. mar 2009 Nu kan jeg da se hvorfor jeg ikk kan bruge den side til noget, de har jo næsten intet ud over xc cykler og grej.
    Nu har jeg så lagt lige under 100k hos crc på et par år, og kun en gang fik en forkert del som de så selvfølgelig dækkede og fik lækkert oveni hatten.

Men igen dit valg jo

Hvad er det du skal bruge? ellers hop på PB, der er godt nok nogle lækre deals derinde for tiden, både nyt og brugt

og til sidst vil jeg lige sige jeg Ingen kender som ikk har fået god service, og vi snakker 20+ personer i kredsen der ofte bestiller hos crc

• #17   31. mar 2009 Mikkel hvad det præcis du ikke fatter her?

Du samligner Danske priser kontra engelske priser (SOM bliver justeret hver dag da punden har rygrad som en regnorm i øjeblikket) Mikkel var det den samligning jeg kom med? Nej vel...

Vi ved alle at de danske priser er høje. Hens vi handler i udlandet, hvilket resultere i at de danske cykelhandlere ikke bestillere så mange ting hjem. Når de så endelig bestiller de ting hjem så vi vil have. så er prisen sky høj i forhold til nettet, dette er en ondcirkel desværre hvor de taberne er cykelhandlerne.

Jeg tog en vare fra tyskland og samlignede med en vare fra England. (pssst Mikkel de er begge 2 fra udlandet.......)

• #18   31. mar 2009 Christian p...

Hvornår har jeg nævnt noget om service? Du siger de giver god service det gør jeg også, hvad er problemet? GLS som de bruger til udbringning af pakker for dem. Dem har folk knap så gode erfaringer med... prøve at søge på mtb.dk Der har GLS's manglene evner været oppe utalige gange.

• #19   31. mar 2009 Gider sku ikk sidde og mundhugge om det sidste ord og ret..................

Kommentér på:
Bestille cykel hjem fra usa

Annonce