{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Lund !
Lund !
Tilmeldt:
27. sep 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Cykel slæbt efter bil... :S {{forumTopicSubject}}

Hey
En af mine venner har i går fået smadret det meste af sin MTB-cykel da hen delvist var faldet af hans bils cykelstativ og derefter er blevet slæbt efter bilen et godt stykke tid...
Han har ikke tegnet en speciel cykelforsikring, men er det normalt at bilens forsikring eller en ulykkesforsikring vil dække sådan et uhæld???

På forhånd mang tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel slæbt efter bil... :S
  • #1   10. apr 2009 Vil tro det desværre er cyklens.. :O(

  • #2   10. apr 2009 Ved det at cyklen skule have været spændt fast tror jeg ikke der er det vilde at gøre der smiley De lignende situationer jeg har hørt om har de ihvertfald ikke kunnet få noget fra forsikringen

  • #3   10. apr 2009 Jeg ved at cykler hører med under husets indbosforsikring.. Men ved ikke om den pågældende situation kan ændre på sagen.. smiley

  • #4   10. apr 2009 Hans indboforsikring umiddelbart... Den dækkede ur, jakke og bukser da jeg væltede på min cykel en dag... Styrtet skyldes egen uforsigtighed smiley

  • #5   11. apr 2009 ejeren af bilen må ha en ulykkesforsikring.. jeg ku forestille mig det er den du skal ha fat, eller din indbo..
    måske hvis du har speciel ulykkesforsikring på din cykel er det den du skal ha fat i men er sgu ik sikker....

    en anden go gang må i da bare rulle ned for vinduet så han har noget at holde fast i, så undgår i alt det bøvl med cykel der dækker for nummerplade og cykel der falder af pga. dårlig anhænger.. smiley


  • #6   11. apr 2009 Tror næppe der er så meget at gøre. tror ikke engang der er en forsikring der dækker sådan noget.

Kommentér på:
Cykel slæbt efter bil... :S

Annonce