8.709 visninger
|
Oprettet:
Stærk cykellås... {{forumTopicSubject}}
Nogen der kender til en ordentlig "måtte-fåkké" af en lås som kan beskytte ens cykel ordenligt mod langfingrede subjekter der ikke kan kende forskel på dit og mit?
Vil gerne have en der tager tid at få over med en vinkel-sliber, som samtidig har en stærk låse-cylinder!!
<b>Forslag modtages med kyshånd!!</b>
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 82
skal lige siges at jeg bruger bøjlelåsen til at låse den fast til ting
arbejder i en cykelforretning og vi sælger mange af bøjlelåsene og der kommer aldrig nogle af dem tilbage med at de har fået den stjålet så kan godt anbefales
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 27 Svar: 76
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 11 Svar: 83
Men jeg har også lidt overvejet en motorcykel-lås! Jeg tager ned i byen nu og kigger efter en, for min kæreste er lidt træt af at jeg altid tager min cykel med mig når jeg går ind nogen steder! Hun vil gerne have jeg kan slappe af når jeg er nede i byen med hende
mar 2006
(link fjernet)
Var sat ned til 699kr fra 999kr i Rolsted cykler ved Klostertorv i Århus, jeg fik en lidt længere model! Den virker både meget fleksibel og robust, og er testet for alle de ting jeg forlangte!
Så må vi se om jeg kan få min cykel i fred!
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 10
mar 2006
Har også hørt om Østeuropæiske tyvebander som direkte er taget til Danmark for bla. at stjæle dyre cykler...
Hvis folk virkelig vil have fat i ens cykel, så får de det nok også! Men hos mig bliver det ikke uden kamp!
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 10
aug 2006
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 1
Vil blot lige kommentere at jeg bruger en Abus Steel-o-flex 900 med kugle-led, som således ikke kan skæres over, da ledene vil bevæge sig hvis der bliver brugt et roterende værktøj derpå... - Brugte den til motorcykel førhen, men har fundet den meget anvendelig til cykel også...
Stærk cykellås...