{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.291 visninger | Oprettet:

Cykelstativ til bil {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har engang set et cykelstativ der blev spændt oven på bagklappen af den bil. (sedan) I stativet kunne der så stå 3-4 racercykler, som blev spændt fast i bilens kørselsretning, med quick-spænder til forgaflen og baghjulet hængende ud over bagenden af bilen.

Er der nogen der kender dette stativ, og ved hvor det kan købes? Jeg har ikke anhængertræk på min bil.

Mvh.
Tommy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelstativ til bil
  • #1   14. apr 2009 Jeg har aldrig set sådan et stativ som du beskriver, men jeg har selv tænkt på at købe sådan et her http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&Grp=&n=10

---Bager---

• #2   14. apr 2009 Det er også en fin løsning til kortere ture. Men jeg er bange for at få ridset cyklen ved længere ture. Hvis forgaflen er spændt fast og cyklen hviler på baghjulet eller kranken, så kan den ikke ridses så nemt.

Jeg skal køre helt til Italien til sommer, og vil selvfølgelig gerne have cyklen med.

Jeg har fundet frem til 2 med den beskrevne måde at montere cyklen, men de er begge til taget og ikke bagklappen af bilen:
    http://www.montblanc.se/ har en model der hedder Racer 624 og Atera har en model der hedder Giro Speed på side 7 deres katalog (link fjernet)

Er der nogen der kender den holder jeg beskriver?

• #3   14. apr 2009 Jeg tror I har overset noget.. Han skriver at han ikke har anhængertræk på sin bil..!!
    Jeg har ikke hørt/det noget til en model som du beskriver, men det lyder da kanon smart i mine ører så jeg er med på en lytter (der er jo ikke så lang tid til man bliver 18.. smiley )

• #5   16. apr 2009 Mads: 1.000 tak for mailen. Det var nøjagtig det stativ jeg søgte. Underligt at jeg intet kan finde på nettet omkring det.

Til andre kan jeg oplyse at firmaet der laver dem hedder Beroni og kan kontaktes på telefon 5573 3488, men jeg kan intet finde om dem på nettet.

Kommentér på:
Cykelstativ til bil

Annonce